"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Kolmen fotogrammetriaohjelmiston vertailu 

      Myllymäki, Aliisa (2023)
      Digitalisaation myötä 3D-mallinnuksesta ja valokuvauksesta on tullut arkipäivää monille ihmisille, Näiden yhdistelmä, fotogrammetria, on yleistynyt ja tulee yleistymään tulevaisuudessa. Fotogrammetrian käyttäjien määrän ...
    • Kurssikeskuksen palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin 

      Cervantes, Maria (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus on kehittää kurssikeskuksen palveluosaston palvelukon-septi, joka toimii tapana kehittää prosesseja ja ylläpitää palvelun laatua. Kurssikeskuksen varsinainen toiminta on tälläkin hetkellä ...
    • Laadun johtaminen tiedolla - arvioinnilla parempaa laatua 

      Nissi, Päivi (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää laadun arviointia toimeksiantona kohdeorganisaatiolle, jonka nimeä ei mainita opinnäytetyössä toimeksiantajan toiveesta. Laadun arvioinnin kehittäminen on osa kohdeorganisaation ...
    • Laatujärjestelmän palauteprosessin kuvaaminen ja kehittäminen 

      Kuokkanen, Juha (2021)
      Laatu on toimimista asiakkaan odotuksien mukaan saaden hänet tyytyväiseksi. Asiakkaan odotusten muuttuessa myös vaatimukset laadun suhteen muuttuvat. Laatujärjestelmään ja -johtamiseen liittyvän palautejärjestelmän avulla ...
    • Laatukäsikirjan toteuttaminen Restonomiopiskelijayhdistys Pore ry:lle 

      Maidell, Nea (2020)
      Laatujohtaminen on hyvin moniselitteinen käsite. Perusideana siinä pidetään monipuolista laatukäsitystä sekä toiminnan asiakaslähtöisyyttä. Ideana siis on saada henkilöstö sitoutumaan kaikilta tasoilta ja saada mukaan ...
    • Laatumanuaali hankinnan tukena yritykselle X 

      Vainio, Venla (2022)
      Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli luoda laatumanuaali yritys X:n hankintaosaston käyttöön. Työn alatavoitteina oli kommunikaation ja yhteistyön parantaminen alihankkijoiden ja yritys X:n välillä, hankintaprosessin ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Lean-ajattelun ja menetelmien soveltuvuus service desk toimintaan 

      Koivunen, Erja (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on ollut tutkia Lean-ideologian periaatteita, toimintamalleja ja työkaluja, sekä onko niitä hyödynnetty tai mahdollista hyödyntää IT-tietojärjestelmiä tuottavan yrityksen asiakkaalleen ...
    • Luksuspalvelukokemuksen muodostuminen Suomen luonnossa 

      Ahola, Joanna (2023)
      Työn taustalla oli Uuden luksuksen palvelusprintti -hankeen valmis opinnäytetyöaihe, jota kautta aiheesta kiinnostuttiin. Työssä selvitetään mitkä tekijät muodostavat luksuspalvelukokemuksen luonnossa nykypäivän asiakkaiden ...
    • Markkinointitutkimus Kalatalouden Keskusliitolle 

      Raitanen, Jussi (2022)
      Tämän opinnäytetyön päätavoitteena on tehdä kvantitatiivinen markkinointitutkimus, jonka tuloksena Kalatalouden Keskusliitto saa materiaalin, jota he hyödyntävät tulevissa markkinointitoimenpiteissään. Tietoperustassa ...
    • Master data quality in ERP deployment projects : case SAP 

      Korolev, Roman (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
      Data Quality is not new. Many organizations are trying to reach quality during their deployment projects in different ways and using different tools. However following study is not going to talk about tools and how SAP is ...
    • Matkailun vastuullisuusviestinnän laadukkuus kansainvälisten vaikuttajien matkailublogeissa 

      Kalso, Vilma (2020)
      Opinnäytetyön tavoite on saada käsitys matkailun vastuullisuusviestinnän tämänhetkisestä tilasta kansainvälisellä tasolla ja antaa tietoa siitä, mihin teemoihin matkailun vastuullisuusviestinnässä tulisi vielä kiinnittää ...
    • MJK-instituutin kokous- ja koulutustilat -palvelutuotteen kehittäminen ja myynnin kasvattaminen 

      Vilkko, Kaj (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      Kehittämistyön kohteena on MJK-koulutus Oy:n palvelutuote kokous- ja koulutustilat. Työssä analysoidaan kokous- ja koulutustilamyynnin nykytila ja selvitetään palvelutuot-teen kehittämiskohteita. Työn tavoitteena on kehittää ...
    • Mobiilisovelluksen tehokas testaaminen ̶̶ Esimerkkinä tankkaus- ja autopesusovelluksen testaus 

      Mikkonen, Ossi (2022)
      Mobiilitestaus on mobiilisovelluksen testausta, jonka tavoitteena on varmistaa sovelluksen laatu ja löytää sen sisältämät mahdolliset viat ja puutteet. Mobiilitestauksen on oltava tehokasta, jotta näihin tavoitteisiin ...
    • Nature Escape elämysohjaajan käsikirjan tuottaminen 

      Mantere, Elias (2023)
      Laki velvoittaa yritykset perehdyttämään työntekijänsä työtehtäviin. Jotta perehdyttäminen on tehokasta ja sillä on mahdollisuus saavuttaa määritellyt tavoitteet, tulee organisaatiossa olla suunnitelma, riittävät materiaalit ...
    • Osaaminen - askel parempaan palveluun 

      Järvinen, Sari (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008)
      Kehittämishanke toteutettiin Toimihenkilöiden työttömyyskassassa vuosina 2006–2008 ja kohteena olivat etuuskäsittelijät. Toimihenkilöiden työttömyyskassan visiona on, että jäsenillä on hyvät, luotettavat ja saatavilla ...
    • Ostajien odotukset ja myyjien toiminta myyntiprosessissa. Tutkimus teollisuusalan yrityksistä. 

      Luoma, Milla (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyö käsittelee asiakkaiden odotuksia ja kokemuksia sekä ostajan että myyjän näkökulmasta teollisuusalan osto- ja myyntiorganisaatioissa. Aiheen toimeksiantaja on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ ...
    • Palveluorganisaatioiden laadun johtaminen : menetelmät hallita laatua palveluissa 

      Suomi, Santeri (2019)
      Systemaattinen laadunhallinta yhdistetään usein tuotantoteollisuuteen. Palvelualalla laatua hallitaan harvoin yhtä järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia palveluorganisaatioissa ...
    • Palvelutuotantoprosessin kehittäminen tiedolla johtamisen avulla 

      Hakola, Katja (2023)
      Tutkimuksen kohteena oli keskisuuren tietoteknisen yrityksen kehitystiimin työtavat. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten ja millaisilla työkaluilla voidaan tukea palvelutuotannon kehitystiimin työtä niin, että ...
    • Plan-kummien asiakastyytyväisyys 

      Kana, Nelli (2020)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Plan International Suomen asiakastyytyväisyyttä heidän tarjoamistaan palveluista kummitoiminnassa keväällä 2020. Tutkimuksen pääongelmana oli selvittää, kuinka tyytyväisiä eri ajan mukana ...
    • Privacy Concern, Data Quality and Trustworthiness of AI-Analytics 

      Alamäki, Ari; Mäki, Marko; Ratnayake, R.M. Chandima (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2019)
      The present study investigates the role of trustworthiness of data analytics from the data quality and privacy concern perspectives. In addition to the privacy concern of users, we investigated conceptually the requirements ...