- Selaus julkaisuajan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 61-80 / 15650
-
Suunnannäyttäjiä : - Uusia avauksia ammattikorkeakouluopettajien työhön
HAAGA-HELIA julkaisusarja. Kehittämisraportteja 4/2009 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009) -
Puolipilvistä ja kirkastuvaa : Ammatillisen verkkopedagogiikan kehittäminen
HAAGA-HELIAn julkaisusarja. Kehittämisraportteja 5/2009 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009) -
Valtamedian kainalossa : online-journalismin parhaat käytännöt -hankkeen loppuraportti
HAAGA-HELIAn julkaisusarja. Kehittämisraportteja 3/2009 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009) -
Success factors of Chinese restaurants
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)The objectives of the thesis fall into three aspects: 1) understanding Chinese entrepreneurship through some major aspects; such as, the characteristics of Chinese entrepreneur and successful skills needed; 2) scanning the ... -
Perehdyttämisopas vastaanoton uusille työntekijöille : Holiday Club Tampereen Kylpylä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Holiday Club Tampereen Kylpylän vastaanoton uusille työntekijöille perehdyttämisopas. Opinnäytetyön aiheen sain toimeksiantona. Idea opinnäytetyöhön syntyi, kun mietin mistä voisin ... -
SAP-järjestelmän jatkokehittämisen ja ylläpidon prosessien kehittäminen Kelassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Kansaneläkelaitoksessa (Kela) uudistettiin vuosien 2006-2008 aikana henkilöstö-, talous-, ja materiaalihallinnon prosessit. Uudistettujen prosessien tueksi otettiin käyttöön SAP-toiminnanohjausjärjestelmä. Tämän tutkimuksen ... -
Lansering av projektet UngInfo i Borgå
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)UngInfo är ett projekt för unga, vilket utvidgades till Borgå och andra städer hösten 2008. UngInfo är en mötesplats för unga i åldersgruppen 15 – 25 år, där man får handledning, information och erbjuds aktiviteter. UngInfo ... -
Requirements Engineering Process for Sales Management System : Case study: Tin Phong Trading Co., Ltd.
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)The starting point of this thesis project was to analyse the system and software requirements for the Sales Management System to help Tin Phong Trading Co., Ltd. as a final assignment for the student to get a Bachelor’s ... -
IT-kehittämistoiminnan prosessit : Prosessiajattelua julkishallinnon toimijan tietojärjestelmäkehityksessä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tämä tutkimus on Haaga-Helian Ylemmän Ammattikorkeakoulun Tietojärjestelmäosaamisen koulutusohjelman opiskelijan, Mikko Alajan, opinnäytetyönään tekemä kehittämistehtävä. Tutkimuksen tavoitteena on ollut kartoittaa ... -
Riihimäen ruokapalvelun hallittu organisaatiomuutos
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Julkisella ja yksityisellä sektorilla organisaatiomuutokset ovat nykypäivää. Tehokkuusvaatimukset ovat kasvaneet, ja varsinkin julkisella sektorilla toiminta on saatava aikaan mahdollisimman vähin kustannuksin. Tämä koskee ... -
Kulttuurierojen vaikutus mainonnassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kulttuurien välisiä eroja mainonnassa, ja koota niiden pohjalta konkreettinen opas. Työ tehtiin toimeksiantona Porvoon Seudun Uusyrityskeskukselle. Oppaan tarkoituksena on olla ... -
Flygtrafikens framtid i Villmanstrand : Case: Fly Lappeenranta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Syftet med lärdomsprovet var att utreda flygtrafikens nuläge i Villmanstrand. Lärdomsprovet gjordes som ett uppdrag till bolaget Fly Lappeenranta som bär ansvaret för den reguljära flygtrafiken mellan Villmanstrand och ... -
Ikäjohtaminen ravintola-alalla : seniorit voimavarana?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin pääkaupunkiseudun ravintola-alan yritysten johdon näkemystä ikäjohtamisen asemasta ja käytöstä henkilöstön johtamisessa sekä hiljaisen tiedon keräämiseen, siirtämiseen ja johtamiseen ... -
Kulttuurien välinen viestintä Postitullin asiakaspalvelutilanteissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyössä tutkimusongelmana on miten maahanmuuttajataustaisen henkilön kanssa pystyy selviytymään kulttuurien välisestä asiakaspalvelutilanteesta ja miten vieras kulttuuri vaikuttaa asiakaspalvelutilanteissa. Kulttuurien ... -
Orsaker varför bemanningsföretag används : fallstudie: Selekta Henkilöstöpalvelut Oy
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Lärdomsprovet gjordes på uppdrag av Selekta Henkilöstöpalvelut för att företaget bättre skulle förstå företagens behov av användning av bemanningsföretag. Syftet var att undersöka vilka de viktigaste orsakerna är till att ... -
Asiakkuusprosessin merkitys asiakaslähtöisen arvoketjun osana
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)S-ryhmässä toimintaa kehitetään ”Asiakaslähtöisen arvoketjun” avulla. Asiakaslähtöinen arvoketju muodostuu kuudesta eri ydinprosessista. Arvoketjun tavoitteena on asiakastarpeiden parempi tunnistaminen sekä suosittelevan ... -
Liikuntakysely Lappeenrannan aikuisväestölle
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tässä tutkimuksessa selvitettiin lappeenrantalaisen aikuisväestön liikunnan harrastamisen aktii-visuutta sekä mielipiteitä ja toiveita Lappeenrannan kaupungin liikuntapalveluiden ja liikunta-paikkojen suhteen. Selvityksen ... -
Urapolut ja tehtäväkierto - pohdintaa kolmen hankkeen valossa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Urapolkujen luominen ja tehtäväkierto voivat parhaimmillaan olla osa systemaattisesta ja suunnitelmallisesta henkilöstön ja organisaation kehittämisestä. Onnistuessaan ne ovat mitä parhaimpia oppivan organisaation toteuttajia: ... -
E-laskutus Itä-Uudenmaan Osuuspankissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Itä-Uudenmaan Osuuspankin asiakaskannassa syyt käyttää tai olla käyttämättä e-laskupalvelua. Henkilö- ja yritysasikkaille tehtiin erilliset kyselylomakkeet. Teoriaosassa käsitellään ... -
Helsingin yliopiston sisäisten urheiluseurojen ja yliopistoliikunnan välinen kumppanuusstrategia
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Helsingin yliopistolla toimii paljon yliopiston sisällä perustettuja urheiluseuroja. Yliopistoliikunnassa oli jo pitkään ollut tarve kehittää sekä jäntevöittää yliopistolla olevaa seuratoimintaa, koska toiminta oli vaikeasti ...