"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille 

      Helenius, Rosa (2020)
      Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
    • Brändin edistäminen sosiaalisen median markkinoinnin avulla 

      Helakorpi, Sami (2020)
      Yrityksen brändi luo pohjan liiketoiminnalle ja brändin avulla luodaan mielikuva kuluttajille yrityksen identiteetistä. Digimarkkinnoin implementointi osaksi yrityksen markkinointiviestintään on nykyään ja tulevaisuudessa ...
    • Developing social media usage and content production at a professional services firm 

      Vasilyeva, Polina (2020)
      Social media is a key tool for companies to interact with buyers, customers and media. Started as a good-to-have addition some years ago, usage and consumption of social media by businesses has grown substantially. Currently ...
    • Digitaalinen B2B-markkinointi Aasiassa 

      Weckman, Eemeli (2023)
      Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä yritykset tarvitsevat tietoja eri markkina-alueiden digitaalisista kanavista ja alustoista tuottaakseen onnistunutta markkinointia. Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella digitaalista ...
    • Digitaalinen jalanjälki nykypäivänä ja Facebookin vaikutus siihen 

      Kemmo, Tony (2021)
      Digitaalinen jalanjälki on nykyisin käsitteenä enemmän pinnalla kuin koskaan. Harva kuitenkaan tietää mitä se oikeasti tarkoittaa. Tämän työn tarkoituksena oli ensin sukeltaa digitaaliseen jalanjälkeen käsitteenä. Mitä se ...
    • Digitaalinen markkinointiviestintäopas TEL-Kone Oy:lle 

      Mohamed, Suweyda; Rjabova, Anastasia (2022)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda rakennusalan yritykselle, TEL-Kone Oy:lle markkinointiviestintäopas sekä lisäksi luoda ehdotus uusista verkkosivuista. Digitaalisen markkinointiviestintäoppaan ...
    • Digitaalisen markkinoinnin opas pienyrityksille 

      Mäkelä, Santeri (2023)
      Tämä opinnäytetyö pyrkii luomaan oppaan pienille yrityksille, jotka ovat aloittamassa digitaalista markkinointia. Digitaalinen markkinointi pohjautuu pitkälti erilaisten palveluiden ja työkalujen hyödyntämiseen, jonka takia ...
    • Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019 

      Ruuskanen, Krista (2019)
      Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
    • Facebook marketing plan for a Digital Sales Company - Case Havain 

      Nguyen, Huong (2019)
      This bachelor’s thesis is a project commissioned by Havain Oy, a third-party design and marketing agency in Espoo, Finland. The final objective of the project is to create and to execute a one-month plan for Havain’s ...
    • Facebook-markkinoinnin hyödyntäminen yrityksen B2C-myynnin tehostamiseksi 

      Johnsson, Jasmin (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee yhtä nykypäivän markkinointistrategian tärkeimmistä asioista eli digitaalista markkinointia ja ennen kaikkea markkinointia sosiaalisen median kanavan, Facebookin avulla. Facebook on yksi ...
    • Facebookin hyödyntäminen koripalloseurojen viestinnässä 

      Siven, Kim (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tässä opinnäytetyössä selvitetään Facebookin roolia koripalloseurojen viestinnässä. Facebook ja koripallo ovat molemmat tällä hetkellä ajankohtaisia aiheita. Työssä perehdytään myös sosiaalisen median hyötyihin yritykselle ...
    • Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle 

      Laamonen, Laura (2019)
      Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
    • Facebookin ja Instagramin käyttö eri ikäryhmissä 

      Järveläinen, Mia (2019)
      Facebookin ja Instagramin käyttö on vain yleistynyt kaikissa ikäryhmissä. Nämä kaksi palvelua kuuluvat monen ihmisen joka päiväiseen elämään. Ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiin ihmisiin näiden palveluiden kautta ...
    • Facebookin keräämä data ja sen näkyvyys sovelluksen käyttäjille 

      Laari, Markus (2021)
      Facebookin tietojen kerääminen ja sen vaikutus sen käyttäjiin on viime vuosina ollut todella ajankohtainen aihe. Moni yllättyy siitä, kuinka paljon Facebook kerää tietoa käyttäjistä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ...
    • The Greens of Finland in social media: Facebook as a communication forum 

      Leskinen, Hanna (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      The Greens of Finland is a Finnish political party which is actively involved in social media in general, and on Facebook in particular. The objectives of this thesis were to assess Facebook as a communication tool for the ...
    • Hyöty irti Facebookista – Sisältösuunnitelma 

      Taskinen, Kimi (2022)
      Sosiaalinen media on osana lähes jokaisen ihmisen arkea. Siksi myös yritysten osuus sosiaalisessa mediassa on laajentunut. Sosiaalisessa mediassa yritysten kilpailu asiakkaiden huomiosta on rankkaa, eikä perinteiset ...
    • Ilmaispalveluiden ja -ohjelmien keräämien henkilötietojen käyttö 

      Törönen, Timo (2022)
      Informaatioteknologia on mullistanut tavan kerätä ja käsitellä henkilötietoja. Niiden keräämisen helppous mahdollistaa parhaimmillaan sekä uusia liiketoimintamalleja että käyttäjien arkea helpottavia toimintoja, mutta myös ...
    • In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen 

      Vikman, Linda (2022)
      Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
    • Järjestöjen sisällöntuotanto Facebookissa 

      Aavikko, Laura (2020)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten järjestöt kohdentavat sisältöjään kohderyhmilleen Facebookissa. Työssä perehdytään siihen, mitä järjestöviestintä ylipäätään on, sekä miten laadukasta sisältöä järjestöt tuottavat ...
    • K-citymarket Klaukkalan Facebook-markkinointi asiakasnäkökulmasta 

      Siekkinen, Sara (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, Kuinka K-citymarket Klaukkalan nykyisiä Facebook-Sivuja voitaisiin kehittää elintarvikepuolen osalta asiakasnäkökulmasta. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, millainen sisältö ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad