"kvantitatiivinen tutkimus" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskokemuksen kehittäminen lähikaupassa 

      Ruohoranta, Riku (2021)
      Opinnäytetyössä käsitellään asiakaskokemusta, asiakastyytyväisyyttä ja suoritetaan kvantitatiivinen tutkimus. Opinnäytetyön tutkimus on tehty toimeksiantona K-Market Karpalon kauppiaalle. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely uimaseura Cetus Espoon jäsenille 

      Malms, Anna-Maria; Mikkola, Milla (2023)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona uimaseura Cetus Espoolle keväällä 2023. Tavoitteena oli selvittää seuran jäsenten asiakastyytyväisyyttä seuran toimintaan sekä palvelun laatuun niin kilpatoiminnan kuin ...
    • Asiakasuskollisuuden lisääminen kehittämällä asiakastyytyväisyyttä 

      Kilpeläinen, Roosa (2020)
      Uskollinen asiakaskanta on yritykselle kultaakin arvokkaampi voimavara, sillä heidän tuellaan yritys pystyy selviämään vaikeistakin ajoista sekä kasvamaan kestävästi. Työssä tutustutaan asiakasuskollisuuteen ja -tyytyväisyyteen ...
    • Asiantuntijaorganisaation työntekijäpysyvyys sitoutumiseen vaikuttavien tekijöiden näkökulmasta 

      Kellokumpu, Maria (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia työntekijäpysyvyyttä valtion asiantuntijaorganisaa tiossa sitoutumiseen vaikuttavien tekijöiden näkökulmasta. Tutkimuksessa haluttiin selvittää mitkä työnantajakuvan tekijät ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Futsal-liigan kauden 2018-19 top4 joukkueiden maalianalyysi 

      Mikkola, Ville (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vuoden 2018-19 Futsal liigassa neljän parhaan joukkoon sijoittuneiden joukkueiden maalien syntyä. Tutkimuskysymyksiä olivat: Kykenevätkö parhaat joukkueet tekemään maaleja ...
    • Kiinnostaako yrittäjyys? – Haaga-Helian ja Metropolian ensimmäisen vuoden opiskelijoiden yrittäjyysasenne 

      Kokkonen, Maria (2019)
      Tulevaisuudessa yrittäjyys on osa yhä useamman työuraa ja uusille yrittäjille on tarvetta suurten ikäluokkien siirtyessä eläkkeelle. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Haaga-Helia ja Metropolia ammattikorkeakoulujen ...
    • Kirpputori Helmen asiakastyytyväisyystutkimus 

      Eklund, Joanna (2023)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kirpputori Helmi, ja työssä tutkittiin kyseisen yrityksen asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä Kirpputori Helmen asiakkaat ovat yrityksen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Nuorten mielikuvia HOK-Elannon asiakasomistajuudesta 

      Haddadou, Karim (2019)
      HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa yli 600 000:lla asiakasomistajalla ja tässä opinnäytetyössä tutkittiin 18–30-vuotiaita asiakasomistajia. Nuorten liittyminen asiakasomistajaksi on ollut lievässä laskussa ...
    • Ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ääniliitännäisiä ostettaessa 

      Jokinen, Ville (2021)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona äänitekniikan alalla kansainvälisesti toimivalle oeksound Oy:lle, joka tuottaa ja myy äänenkäsittelyohjelmissa käytettäviä ääniliitännäisiä. Työ toteutettiin kevään ja syksyn ...
    • Paints and Friends tunnettuus ja mielikuvat 

      Leivo, Tuulia (2022)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajan Paints and Friendsin brändiin liitettävät mielikuvat ja tunnettuus yrityksen jo tuntevan kohderyhmän keskuudessa. Lisäksi tutkittiin, mitkä kanavat ja millaiset ...
    • Psykologinen turvallisuus ja siihen vaikuttavat tekijät assistentin työssä 

      Tynkkynen, Eevi (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää psykologisen turvallisuuden merkitystä ja siihen vaikuttavia tekijöitä assistenttien työssä. Tutkimuksen avulla selvitettiin toimeksiantajaorganisaation assistenttien kokemuksia ...
    • Ravintola On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyystutkimus 

      Haapala, Karoliina (2020)
      Opinnäytetyö käsittelee On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli kerätä tietoa siitä, vastaako On the Rocksin tapahtumatoiminta asiakkaiden odotuksiin ja onko tapahtumatoiminnan ...
    • Ravintolapalveluiden merkitys majoituskohdetta valittaessa 

      Wacklin, Oskari (2023)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee ravintolapalveluiden merkitystä majoituskohdetta varattaessa ja se on toteutettu yhteistyössä Lapland Hotelsin kanssa. Työn tavoitteena on selvittää kuinka suuri merkitys ravintolapalveluilla ...
    • Rekrytointiprosessin laatu työnhakijoiden näkökulmasta henkilöstöpalveluyrityksessä 

      Pitkänen, Iina-Emilia (2019)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritys X:n rekrytointiprosessin laatua työnhakijoiden näkökulmasta. Tämän selvittämiseksi tarkastellaan, minkälainen on onnistunut rekrytointiprosessi ja tutkitaan, miten työnhakijat kokevat ...
    • Tampereen Itsudemo sushibaarien palvelukonseptin kehittäminen 

      Dang, Tran (2021)
      Itsudemo Sushibar on maistuvien sushiensa vuoksi tunnettu take away brändi, joka perustettiin vuonna 2019. Se on lähtenyt kasvamaan hurjaa vauhtia vuosien varrella ja palveluiden kehittäminen on ajankohtaista. Tämä ...
    • Team Factoryn myynnin ja markkinoinnin kehittäminen 

      Straih, Kevin (2020)
      Tämän työn toimeksiantajana toimii vuonna 2017 perustettu yritys nimeltä Team Factory. Yritys on Helsingissä palveleva kotimainen yksilöitävien tuotteiden ammattilainen, jonka pääliikeideana on painaa logoja muiden lajien ...
    • Tiketöintijärjestelmän käyttöönoton tavoitteiden toteutuminen Yritys X:n henkilöstöpalvelutiimeissä 

      Joy, Helene (2023)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten tiketöintijärjestelmän käyttöönoton tavoitteet toteutuivat Yritys X:n henkilöstöpalvelutiimeissä. Tutkittavat teemat olivat tiketöintijärjestelmän käyttäjäkokemus, yhden palvelukanavan ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Tunnettuus- ja mielikuvatutkimus vaatebrändille Deha 

      Lokka, Maisa (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää vaatebrändin Dehan tunnettuuden taso suomalaisten naisten keskuudessa sekä tutkia millaisia mielikuvia potentiaalisille asiakkaille herää vaatebrändistä. Tämän lisäksi haluttiin ...
    • Ukrainan sodan vaikutus nuorten aikuisten kulutuskäyttäytymiseen 

      Pöntinen, Jaakko (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Ukrainan sodan vaikutusta suomalaisten nuorten aikuisten kulutuskäyttäytymiseen. Tavoitteena oli myös kartoittaa kohderyhmän kulutuskäyttäytymistä, sekä sitä ohjaavia tekijöitä ...
    • Vaatetusalan myyjien perehdyttäminen yrityksessä X 

      Katainen, Anu (2022)
      Nykyajan asiakaspalvelutyössä vaihtuvuus on suurta ja yritykset käyvät kilpailua asiakkaista sekä osaavista työntekijöistä. Yrityksen tulee siis tuottaa arvoa sekä asiakkailleen että työntekijöilleen. Työntekijöillä on ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad