"myynninedistäminen" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-19 / 19
-
Asiakaspalvelutilanteiden kääntäminen myyntitilanteiksi
(2022)Tässä opinnäytetyössä käydään yksityiskohtaisesti läpi myynnillisen asiakaspalvelutyön eri vaiheita ja sitä, kuinka asiakaspalvelutilanteet saadaan käännettyä myyntitilanteiksi. Tavoitteena, on luoda oppikirjamainen tuotos, ... -
B2C-myynnin manuaali huippumyyjäksi tähtääville
(2024)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen manuaali, jonka kohderyhmänä toimii, joko B2C-myynin, eli kuluttajakaupan aloitteleva myyjä, tai etevämpi B2C-myynnin ... -
Digimarkkinointisuunnitelma startup-yritykselle
(2023)Markkinointi on tärkeä osa yrityksen liiketoiminnan kasvua ja kehitystä. Markkinoinnin tehtävä on edistää yrityksen tuotteen tai palvelun myyntiä ja tunnettuutta. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda realistinen ... -
Grabbing attention with a live commercial in movie theatres : Case Dumle
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)The objective of the thesis is to study how a live commercial can grab cinema audience's attention in a positive way. A live commercial done for Fazer's Dumle chocolates in January 2009 was studied. This was the first live ... -
Kampanja- ja erämyynti päivittäistavarakaupassa
(2023)Opinnäytetyö aiheena on kampanja- ja erämyynti päivittäistavarakaupassa. Tutkimus toteutettiin tapaustutkimuksena pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa K-Marketissa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää myymälän omien ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Kesäravintola Hangon Casinon markkinoinnin ja markkinointiviestinnän kehittäminen
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää ravintolapalveluja tarjoavalle kesäravintola Hangon Casinolle markkinointi- ja markkinointiviestintäsuunnitelma kesäksi 2012. Taustatieto työlle on kerätty haastattelujen muodossa. ... -
Lisämyynnin kehittäminen hotellin vastaanotossa
(2022)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin hotellin vastaanoton lisämyyntiä ja sen kehitysmahdollisuuksia. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia hotellissa tapahtuvaa lisämyyntiä henkilökunnan näkökulmasta. Tarkoitus oli ... -
Markkinointisuunnitelma 2024: Parturi-Kampaamo Tyyli Nurmijärvi
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda produktina toimeksiantajayritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma vuodelle 2024. Toimeksiantajan resurssien lisäksi markkinointisuunnitelman onnistumisen kannalta on ... -
Markkinointiviestintäsuunnitelma kasvun tueksi Treamer Oy:lle
(2022)Toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona startup-yritys Treamer Oy:lle. Treamer on henkilöstöpalvelualan vuokratyösovellus, joka on perustettu vuonna 2015. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointiv ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Menestyvä kuluttajamyynti: aloittelijan opas myyntitaitojen rakentamiseen
(2024)Myynti vaikuttaa suoraan yritysten taloudelliseen menestykseen ja kilpailukykyyn. Myynti on jatkuvasti kehittyvä ala, jonka merkitys yritysten liiketoiminnalle on elintärkeä. Myyntityö on kuitenkin usein haastavaa ja vaatii ... -
Mitkä henkilökohtaiset tekijät edesauttavat ansioituneita B2B-myyjiä menestymään.
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia pääkysymystä: Mitkä henkilökohtaiset tekijät edesauttavat ansioituneita B2B-myyjiä menestymään. Tutkittavina alakysymyksiä ovat: Mitä B2B-myynti pitää sisällään, mitä B2B-myynti vaatii ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Myymälän tuotteiden esillepanon vaikutus myyntiin
(2023)Opinnäytetyö toteutettiin päivittäistavarakauppa Lidl Suomi Ky:lle ja työn tavoitteena oli selvittää, kasvattaako kahdelle eri tuoteryhmälle tehdyt esillepanon uudet prosessimuutokset myyntiä euromääräisesti sekä suhteessa ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Myyntiprosessin kehittäminen ständimyyntiyrityksessä
(2022)Tämä opinnäytetyö toteutettiin itsenäisesti ilman toimeksiantajaa tiedoksi ja neuvoksi kaikille ständimyyntiä harjoittaville yrityksille, ständimyynnin parissa työskenteleville ihmisille sekä muutoin ständimyynnistä, sen ... -
Neuromarkkinointi mainonnassa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten neuromarkkinointia voidaan hyödyntää mainonnassa. Opinnäytetyö on kirjallisuuskatsaus. Neuromarkkinointi on todella laaja käsite, siksi se on tuotu esille tässä ... -
Oman yrityksen brändin rakentaminen
(2023)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aihe on oman yrityksen brändin rakentaminen. Toimeksiantajaksi valittiin aloitteleva yritys nimeltään Maineva. Tämä yritys ja työtä varten valittu aihe ovat opinnäytetyöntekijälle todella ... -
Tapahtuman suunnittelu, markkinointi ja toteutus: Ostosilta venäläisille asiakkaille GUESS ja Calvin Klein myymälöissä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona MPH Tradingille, joka on GUESSin ja Calvin Kleinin maahantuoja Suomessa. Toimeksiantona oli suunnitella, markkinoida ja toteuttaa ostosilta venäläisille asiakkaille GUESS ja Calvin ... -
Tehoa myyntiin - myynnin tuki kuntoon
HAAGA-HELIAn julkaisusarja. Kehittämisraportteja 2/2010 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010) -
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Visuaalinen markkinointi vaateliike H&M Forumissa
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vaateliike H&M Forumin visuaalista markkinointia ja selvittää, millaiseksi asiakkaat kokivat sen sekä vastausten perusteella löytää parannusehdotuksia siihen. Opinnäytetyössä ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad