"myynti" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • ABB Marine Servicen myynnin johtamisen tehostaminen Salesforcen avulla 

      Oksanen, Tuomas (2020)
      Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka myynnin johtamista voidaan tehostaa toimeksiantajan käytössä olevalla Salesforce -asiakashallintajärjestelmällä. Tarve tutkimukseen tuli toimeksiantona ABB Marine & Ports Servicen ...
    • Airport route development and its role in developing traffic connections and services: Case Mumbai – Helsinki route 

      Gholamgharehgheshlaghi, Reza (2020)
      The commissioner of this study is Finavia, the state-owned airport managing body in Finland. There are over 179 direct routes from Finavia’s airports where 162 non-stop destinations are from Helsinki airport (HEL). The ...
    • Aloittelevan ratkaisumyyjän opas SaaS-liiketoiminnassa 

      Toropainen, Jesse (2023)
      Myyntialan kehittyessä ja sen merkityksen kasvaessa, erityisesti asiantuntevat ja ratkaisukeskeiset huippumyyjät ovat korkeasti arvostettuja työntekijöitä myyntiorganisaatioissa. Ennen vanhaan ajateltiin, että myyjäksi ...
    • Ammatillinen kehittyminen myyntityön koulutusohjelmassa 

      Närhi, Joel (2021)
      Tämä opinnäytetyö kuvaa kirjoittajan henkilökohtaista kehittymistä myyntityön koulutusohjelmassa Haaga-Heliassa. Kirjoittaja pohtii ammatillisia valmiuksia myyjänä ennen opintoja, niiden aikana, sekä nykytilannetta ...
    • Ammatillinen kehitys nopeasti kasvavassa organisaatiossa: myynti, markkinointi ja tapahtumat 

      Kemppi, Oskari (2022)
      Tämä opinnäytetyö kertoo monikansallisen ravintola-alan yrityksen liiketoiminnan kehittämisestä sekä kirjoittajan ammatillisesta kehittymisestä. Opinnäytetyön malli on päiväkirjamuotoinen ja seuraa tarkasti kirjoittajan ...
    • Arvolupauksen kirkastaminen ja ylivertaisen asiakaskokemuksen määrittäminen CoPlays Oy:lle 

      Laine, Jan (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia CoPlays Oy:n tuottamaa sovellusta, ja sen soveltuvuutta massamarkkinoille. Opinnäytetyön päätavoitteena on kirkastaa CoPlays Oy:n arvolupausta ja määrittää millainen on ylivertainen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa 

      Aaltonen, Veera (2020)
      Suomessa hiusalalla on suunnilleen 15 000 ammattilaista, joista enemmistö on ammatin- tai liikkeenharjoittajana toimivia yrittäjiä. Kilpailu alalla on todella kovaa. Asiakkaan kokeman arvon tehostaminen tekee mahdolliseksi ...
    • Asiakaspalvelu- ja myyntityylin mukauttaminen ostajatyypin mukaan (Intersport) 

      Karlström, Henri (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä ohjeet Intersport Forumin myyjille. Ohjeiden on tarkoitus kertoa, kuinka eri asiakastyyppejä voidaan palvella mahdollisimman hyvin ja mitä heille myytäessä kannattaa ottaa huomioon. ...
    • Asiakaspalvelutilanteiden kääntäminen myyntitilanteiksi 

      Puranen, Elmeri (2022)
      Tässä opinnäytetyössä käydään yksityiskohtaisesti läpi myynnillisen asiakaspalvelutyön eri vaiheita ja sitä, kuinka asiakaspalvelutilanteet saadaan käännettyä myyntitilanteiksi. Tavoitteena, on luoda oppikirjamainen tuotos, ...
    • Asiakkaan kohtaaminen etäneuvottelussa 

      Olli, Teemu (2023)
      Kirjoittaja on kirjoittanut toiminnallisen opinnäytetyön, jonka päätavoitteena on luoda PowerPoint -esitys asiakkaan kohtaamisesta etäneuvottelussa. Toimeksiantajana kyseisessä opinnäytetyössä toimii Haaga-Helia ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakkuuksienhallintajärjestelmän valinta ja sen hyödyntäminen myyjän näkökulmasta 

      Itkonen, Elisa (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun Tutkimus ja kehittämiskeskuksen keväällä 2011 järjestämän Sales IT-projektin puitteissa. Sales IT-projektin tavoitteena oli pienten ICT-alan yritysten myyntitoiminnan ...
    • B2B myynnin johtaminen – asiakassegmenttien ja toimintamallien kirkastaminen myynnin kehityksen työvälineinä 

      Karjalainen, Antti (2022)
      Opinnäytetyö tehdään tukemaan Hotel x:n B2B myyntiorganisaation kehitystyötä. Työ rajataan koskemaan ainoastaan yhtiön kaupallisen organisaation myyntiosastoa. Opinnäytetyön teoriaosassa tutkitaan myynnin murrosta, teknologian ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B myynnin tehostaminen asiakaskokemuksen mittaamisen avulla 

      Widing, Wille (2021)
      Tässä opinnäytetyössä pureudutaan asiakaskokemuksen ja myyntityön väliseen yhteyteen, jonka avulla on mahdollisuus saavuttaa yrityksenä kilpailuetua. Työn tavoitteena on selvittää tehostaako myynnin asiakaskokemuksen ...
    • B2B- myynti, perusmyyjästä asiantuntijamyyjäksi 

      Laakso, Eero (2022)
      Teknologian nopean kehityksen ja digitalisaation myötä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Tämän myötä myös B2B- myyjien tapa toimia, ajatella ja käyttäytyä on muuttunut tai ...
    • B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta 

      Lempinen, Katri; (2023)
      Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ...
    • B2B-myynnin käsikirja aloittelevalle myyjälle 

      Peltoniemi, Mari (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle, sekä muille yritysmyynnin parissa aloitteleville myyjille käytännönläheinen ja kompakti käsikirja. B2B-myynnin käsikirja sisältää teoriaa myyntiprosessista, listauksen ...
    • B2B-myynnin opas tehokkaan myyntiprosessin tueksi 

      Tuomola, Tommi (2020)
      Tässä opinnäytetyössä luodaan b2b-myynnin opas Hiekka beachspot Oy:lle. Yritys on nuori kahden yrittäjän voimin vuonna 2018 perustettu yritys, jonka toimiala on liikuntapalvelut ja tapahtumatuotanto. Yrityksessä myyntiä ...
    • B2C-myynnin käsikirja huippumyyjälle 

      Brunberg, Stefan (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda rikas ja koherentti kokonaisuus käsikirjan muodossa B2C-myynnin myyntiprosessista ja siitä, mikä tekee yksilöstä pätevän B2C-myyjän. Opinnäytetyö koostuu kattavasta teoriaosuudesta ...
    • B2C-myynnin manuaali huippumyyjäksi tähtääville 

      Eloranta, Oskari (2024)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen manuaali, jonka kohderyhmänä toimii, joko B2C-myynin, eli kuluttajakaupan aloitteleva myyjä, tai etevämpi B2C-myynnin ...
    • BLAU interior - myynninopas 

      Jaatinen, Joanna; Brandt, Pinja (2020)
      Tässä opinnäytetyössä tehtiin myynninopas design-keittiösuunnittelu yritykselle nimeltä Blau. Yrityksessä myyjinä toimivat sisustussuunnittelijat ja keittiösuunnittelijat, joilla ei ole välttämättä kirjatietoa myynnistä. ...