"visuaalisuus" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-11 / 11
-
Asiakastyytyväisyystutkimus vaateliike Bik Bok Forumille
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää uusia keinoja ja parannusehdotuksia asiakaspalveluun sekä myymälän visuaalisuuteen, vaateliike Bik Bok Forumissa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuspohjaisena. Tutkimus suoritettiin ... -
Brändimielikuvatutkimus : Case: Primaq Group Oy
(2020)Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona markkinointitoimisto Primaq Group Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen mielikuva asiakasyrityksillä on toimeksiantajan brändistä ja miten sitä voisi kehittää. ... -
Brändin kirkastaminen visuaalisuudella
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena on matkablogin brändin kirkastaminen visuaalisuudella, joka kiteytyy graafisesti luotuun bränditauluun. Bränditaulu osoittaa minkälaisia päätöksiä blogin brändin kannalta on tehty liittyen ... -
Graafinen ohjeistus Aures eläinlääkäriklinikalle
(2023)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli luoda Aures iho- ja korvaeläinlääkärit yritykselle uusi visuaalinen identiteetti ja sen käyttöönottoa helpottava graafinen ohjeistus. Toimeksiantaja, Aures iho- ja ... -
Graafinen ohjeistus ja visuaalinen ilme seuralle Latogym ry
(2023)Opinnäytetyössä luotiin kuntosaliseura Latogym ry:lle visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus. La-togym ry on loviisalainen kuntosaliseura, joka tarjoaa kuntosalipalveluiden lisäksi myös ryhmälii-kuntatunteja, sekä järjestää ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Henkilöbrändi ja verkkoportfolio luovien alojen työnhaun tueksi
(2023)Luovilla aloilla avoimista työpaikoista on kova kilpailu, minkä vuoksi joukosta erottuminen on entistä tärkeämpää. Omien taitojen vakuuttaminen on helpompaa, kun sanojen tukena on näytettävissä visuaalista materiaalia ja ... -
Lassila Open – Fan Club -tapahtuman visuaalinen identiteetti
(2023)Tämän produktimallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ja suunnitella visuaalinen identiteetti Lassila Open – Fan Club -tapahtumalle. Suunniteltu visuaalinen identiteetti sisältää tapahtuman tunnuksen, värimaailman, ... -
Myynnin ja markkinoinnin materiaalit B2B-etämyynnissä. Case: Air D Fin Oy
(2020)Tämä opinnäytetyö käsittelee B2B-myynnin ja -markkinoinnin materiaaleja visuaalisuuden ja etämyynnin näkökulmasta. Työ on toteutettu toimeksiantona suomalaiselle ilmanvaihtoalan yritykselle. Kehittämistehtävän tavoitteena ... -
Treenaakotona.com - Nettisivu-uudistuksen pilottiversion onnistuminen
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka online-treenipalvelu Treenaakotona.com:n uudistuneiden nettisivujen pilottiversio onnistui. Online-treenipalveluiden suosio kasvoi keväällä 2020 alkaneen koronapandemian ... -
Visuaalinen identiteetti - ihonhoitosalonki Mirecomodo
(2022)Toiminnallisen opinnäytetyön tavoite oli suunnitella ihonhoitosalonki Mirecomodolle uusi visuaalinen ilme. Visuaalisen ilmeen suunnitteluun kuului tunnuksen luominen, värimaailman laatiminen, typografisen ilmeen päättäminen ... -
Visuaalinen identiteetti yrityksen brändinrakentajana
(2023)Tässä opinnäytetyössä luotiin Mixtec Oy:lle uusi visuaalinen ilme ja siitä koottu graafinen ohjeisto. Mixtec on Horeca-alan myynti ja maahantuonti yritys, jonka toiminta koostuu ruoka-, baari- ja mehu-palvelukokonaisuuksista. ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad