"visuaalisuus" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Asiakastyytyväisyystutkimus vaateliike Bik Bok Forumille 

      Saurila, Sanna (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää uusia keinoja ja parannusehdotuksia asiakaspalveluun sekä myymälän visuaalisuuteen, vaateliike Bik Bok Forumissa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuspohjaisena. Tutkimus suoritettiin ...
    • Brändimielikuvatutkimus : Case: Primaq Group Oy 

      Sihvo, Aino (2020)
      Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona markkinointitoimisto Primaq Group Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen mielikuva asiakasyrityksillä on toimeksiantajan brändistä ja miten sitä voisi kehittää. ...
    • Brändin kirkastaminen visuaalisuudella 

      Katajisto, Krista-Mari (2020)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on matkablogin brändin kirkastaminen visuaalisuudella, joka kiteytyy graafisesti luotuun bränditauluun. Bränditaulu osoittaa minkälaisia päätöksiä blogin brändin kannalta on tehty liittyen ...
    • Graafinen ohjeistus Aures eläinlääkäriklinikalle 

      Miettinen, Annika (2023)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli luoda Aures iho- ja korvaeläinlääkärit yritykselle uusi visuaalinen identiteetti ja sen käyttöönottoa helpottava graafinen ohjeistus. Toimeksiantaja, Aures iho- ja ...
    • Graafinen ohjeistus ja visuaalinen ilme seuralle Latogym ry 

      Nuutinen, Hanna (2023)
      Opinnäytetyössä luotiin kuntosaliseura Latogym ry:lle visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus. La-togym ry on loviisalainen kuntosaliseura, joka tarjoaa kuntosalipalveluiden lisäksi myös ryhmälii-kuntatunteja, sekä järjestää ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Henkilöbrändi ja verkkoportfolio luovien alojen työnhaun tueksi 

      Myllykangas, Meri (2023)
      Luovilla aloilla avoimista työpaikoista on kova kilpailu, minkä vuoksi joukosta erottuminen on entistä tärkeämpää. Omien taitojen vakuuttaminen on helpompaa, kun sanojen tukena on näytettävissä visuaalista materiaalia ja ...
    • Lassila Open – Fan Club -tapahtuman visuaalinen identiteetti 

      Räsänen, Tuuli (2023)
      Tämän produktimallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ja suunnitella visuaalinen identiteetti Lassila Open – Fan Club -tapahtumalle. Suunniteltu visuaalinen identiteetti sisältää tapahtuman tunnuksen, värimaailman, ...
    • Myynnin ja markkinoinnin materiaalit B2B-etämyynnissä. Case: Air D Fin Oy 

      Hämäläinen, Janina (2020)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee B2B-myynnin ja -markkinoinnin materiaaleja visuaalisuuden ja etämyynnin näkökulmasta. Työ on toteutettu toimeksiantona suomalaiselle ilmanvaihtoalan yritykselle. Kehittämistehtävän tavoitteena ...
    • Treenaakotona.com - Nettisivu-uudistuksen pilottiversion onnistuminen 

      Viitamo, Maiju (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka online-treenipalvelu Treenaakotona.com:n uudistuneiden nettisivujen pilottiversio onnistui. Online-treenipalveluiden suosio kasvoi keväällä 2020 alkaneen koronapandemian ...
    • Visuaalinen identiteetti - ihonhoitosalonki Mirecomodo 

      Raaskoski, Julia (2022)
      Toiminnallisen opinnäytetyön tavoite oli suunnitella ihonhoitosalonki Mirecomodolle uusi visuaalinen ilme. Visuaalisen ilmeen suunnitteluun kuului tunnuksen luominen, värimaailman laatiminen, typografisen ilmeen päättäminen ...
    • Visuaalinen identiteetti yrityksen brändinrakentajana 

      Häggman, Jasmin (2023)
      Tässä opinnäytetyössä luotiin Mixtec Oy:lle uusi visuaalinen ilme ja siitä koottu graafinen ohjeisto. Mixtec on Horeca-alan myynti ja maahantuonti yritys, jonka toiminta koostuu ruoka-, baari- ja mehu-palvelukokonaisuuksista. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad