Haku
Viitteet 1-10 / 40
Sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median vaikutus vaatebrändien suosittuuteen Z-sukupolven keskuudessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri sosiaalisen median kanavat vaikuttavat vaatebrändien ...
Sosiaalisen median suunnitelma golfseuralle
(2020)
Sosiaalinen media on nykypäivänä tärkeä osa yrityksen markkinointiviestintää. Sitä käyte- tään niin brändin rakennukseen kuin kommunikointiin asiakkaiden ja verkoston kanssa. Sosiaalinen media on väline tuoda esiin yrityksen ...
Asiantuntijan brändi- ja sisältöstrategia – ensiaskeleet pienyrittäjille
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön teoriaosuus johdattaa lukijan digitalisaation murroksesta aina puhuttelevan viestinnän tekemiseen ja sisältöstrategian suunnitteluun. Kahteen osaan jaetussa teoriaosuudessa käsitellään myös ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma The Helsinki Distilling Company -yritykselle
(2021)
Sosiaalinen media on yksi yrityksien tärkeimmistä markkinointiviestinnän kanavista. Se mahdollistaa brändin mukaisen viestinnän ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin ...
Brändiä edistävä videosarja Playstation Suomelle
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena, ja sen tuotoksena oli lyhytvideoiden sarja jaettavaksi Playstation Suomen Instagram-tilille. Opinnäytetyö toteutettiin syyskuun 2022 ja marraskuun 2023 välisenä aikana. Idea ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Urheilumarkkinoinnin käsikirja
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda käsikirjaopas suomalaisille urheiluorganisaatioille katsojamäärien lisäämiseksi urheilutapahtumiin. Opinnäytetyö keskittyy suomalaiseen
huippu-urheiluun, ja työn päähuomio on ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Vaikuttamisen keinot TikTokissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee vaikuttamisen keinoja TikTokissa, jotka on toteutettu vaikuttajan toimesta. Tutkimuksen avulla halutaan selvittää, mitkä ovat keskeisimmät ja merkityksellisimmät vaikuttamisen keinot TikTokissa. ...
Palveluyrittäjän kansainvälistymisen lähtökohdat sekä bränditunnettuuden ja markkinaosuuden kasvattaminen sosiaalisen median avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa verkossa toimivan palveluyrittäjän mahdollisuuksia kasvattaa markkinointiosuutta sosiaalisen median avulla sekä selvittää, milloin yritys on valmis tarjoamaan palvelujaan ...