Haku
Viitteet 1-10 / 3829
Yrittäjäksi kuntosalialalle
(2020)
Kuntosaliyrittäjyys on kasvava ala Suomessa ja kuntosalikävijöiden määrä on noussut viime vuosien aikana, minkä vuoksi aihe on hyvin ajankohtainen. Työn tarkoituksena oli selvittää, millaiset mahdollisuudet aloittavalla ...
Jääkiekkovarusteiden Instagram-markkinoinnin kiinnostavuus Suomessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekkovarusteidenvalmistaja Warrior Sports Finland Oy. Sen tavoitteena oli analysoida alan toimijoiden digimarkkinointia, ja löytää sitä kautta tapoja kehittää yrityksen ...
Taloushallinnon prosessien kehittämistarpeet rakennusprojekteissa - Case Realia Management Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Realia Management Oy:lle, joka kuuluu Realia Group-konserniin. Realia Group on Pohjoismaissa ja Baltiassa toimiva kiinteistöalan konserni. Realia Management Oy on kiinteistöjohtamiseen ...
Online Teacher Training Program in Mozambique – Finnish Education Export
(2019)
This thesis is a study case based on a project executed by Soprano Plc (Soprano). Soprano Plc is the leading Nordic private training company. They are pioneering global online education with an AI learning environment. In ...
Digital Marketing Plan for Saleduck
(2019)
This Bachelor’s thesis analyses and examines selected digital marketing tactics of a case company called Saleduck. The overall objective is to design a digital marketing plan for the case company, which would help the ...
Suoraveloituksesta uusiin laskutapoihin vantaalaisissa isännöinti- ja kiinteistöhuoltoyrityksissä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyö käsittelee vantaalaisten isännöinti- ja kiinteistöhuoltoyritysten SEPAan ja suoraveloituksen päättymiseen valmistautumista. Työn tavoitteena on selvittää moni-puolisesti mitä muutoksia suoraveloituksen päättyminen ...
Vastuullisuusluokituksen korrelaatio osakkeen hintaan energiasektorilla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten vastuullisuusluokitukset korreloivat yritysten osakkeiden hintojen sekä osakekohtaisen tuloksen kanssa ja olisiko sijoittajan portfoliota tai sijoitusstrategiaa laatiessa ...
Henkilöbrändäyksen merkitys freelance-työssä
(2020)
Brändi on markkinoinnin resurssi, jolla on selkeästi markkina-arvoa. Brändi on visuaalinen symboli ja mieleenpainuva iskulause ja se myös ankkuroi mission, vision, toimintaperiaatteet ja yhdistyksen taktiikat. Brändit ovat ...
Marketing an alternative transport method in Finland and in Europe
(2020)
This Bachelor’s thesis examines the relevant marketing methods required for the successful marketing of a transport method in the Finnish market and the European market.
The primary goal of the study was to offer ...
Kestävän kehityksen merkitys yritysrahoituksessa
(2020)
Kestävä kehitys ja ilmastonmuutos puhuttavat kaikkialla. Rahoitusalan rooli on merkittävä ilmastonmuutoksen hillitsemisessä. Pankeille, jotka rahoittavat kestävästi toimivia yrityksiä, ilmastonmuutos on keskeinen ...