Haku
Viitteet 1-10 / 6346
Finanssialan opiskelijoiden suhtautuminen ensiasunnon ostoon
(2021)
Omistusasuminen on Suomessa yleisempää kuin muissa Euroopan maissa keskimäärin, mutta Suomessa on viime vuosikymmenenä kuitenkin huomattu ensiasunnon ostajien keski-iän nousevan huomattavasti. Ensiasunnon ostamista myös ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Riskienhallinnan järjestäminen yrityksessä
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa riskienhallinnan järjestäjän opas säätiön X käyttöön. Opas perustuu opinnäytetyön teoriaosuu-teen, säätiölle järjestettyyn työpajaan ja haastatteluun säätiön ...
Luottovakuutuksen käyttö Suomessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, minkälaista luottovakuutuksen käyttö on Suomessa. Sen lisäksi tutkitaan, miten hyvin luottovakuutus tunnettaan Suomessa toimivissa yrityksissä, miten luottovakuutuksen käyttö ...
Finnish Values in the Global Branding of Marimekko, Kyrö Distillery and Goodio
(2021)
This thesis examines how Finnish values can be perceived in the branding strategies of the case companies Marimekko, Kyrö Distillery and Goodio, which are all active internationally, and how they can use their "finnishness” ...
Osaamiskartoitustuotteen luominen HR-palveluja tarjoavalle yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tavoite oli kehittää osaamiskartoitustuote toimeksiantona Rantalainen Oy:n Helsingin toimistolle, joka tarjoaa henkilöstöpalveluja yritysasiakkaille. Osaamiskartoitustuotetta oli yritetty kehittää Rantalaisella ...
PwC Suomen sisäisen videoviestinnän kehittäminen
(2019)
PricewaterhouseCoopers Oy eli PwC Suomi on yksi Suomen johtavista tilintarkastustoimialan yrityksistä. PwC tarjoaa asiakkailleen tilintarkastus- ja varmennuspalveluiden lisäksi muun muassa lakipalveluita sekä veroneuvontaan, ...
Brändin visuaalisen ilmeen uudistaminen ja brändikirja Demande Oy:lle
(2021)
Yritykset alkavat pikkuhiljaa arvostamaan yhtenäisen brändin tuomaa pääomaa liiketoimintaan. Sosiaalisen median tuodessa yritykset lähelle asiakasrajapintaa, on brändien ollut pakko miettiä viestintää ja yhteneväistä linjaa ...
Yritysmyyjänä kehittyminen ja osaamisen syventäminen
(2019)
Tämä opinnäytetyö on portfoliomallinen tutkimus kirjoittajan ammatillisen kehittymisen tarkasteluun, ja sen tueksi. Työn tavoite on myyntialan teoriaa reflektoiden tutkia kirjoittajan kehitystarpeita, ja syventää niiden ...
Creation of an Alcohol Advertising Company
(2020)
The goal of this bachelor’s thesis is to craft an effective marketing plan for JuiceUp Oy, which is in the process of being created by the authors of this document. It will provide bars, clubs and other venues with phone ...