Haku
Viitteet 1-10 / 1688
Rovaniemen houkuttelevuus talvimatkailukohteena
(2019)
Tämä tutkimus tehtiin toimeksiantona hotelli Scandic Pohjanhoville. Opinnäytetyön tavoite on kartoittaa Rovaniemen matkailun keskeiset vetovoimatekijät talvikaudella ja kuinka matkailijat saataisiin houkuteltua Rovaniemelle ...
Matkanjärjestäjän sisäinen viestintä poikkeusaikana
(2021)
Sisäinen viestintä on työyhteisöjen ja yritysten menestyksen kannalta keskeisessä asemassa. Se ei ole vain ylhäältä, johdolta työntekijöille tapahtuvaa tiedottamista, vaan myös alhaalta ylös tapahtuvaa tiedon vaihtoa ja ...
The role of Instagram influencers and their impact on millennials' consumer behaviour
(2020)
Since social media is becoming a bigger part of our everyday life, businesses have no other choice but join in the world of social media themselves too. Social media can increase the sales and website traffic if it’s used ...
Employee well-being and better organisation performance
(2020)
The aim of this thesis paper to know about employee well-being in the company and how it affects company performance. Employee well-being is really important for any kind of organisation. Good workplace, job satisfaction, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Levin hotellit ja revontulimajoitukset Covid-19 pandemian aikana: katsaus liiketoiminnan kehittämiseen
(2021)
Koronavirus julistettiin pandemiaksi maaliskuussa 2020. Tämä johti siihen, että ihmisten liikkumista rajoitettiin matkustusrajoitusten avulla ja kansainvälinen matkailu tyrehtyi lähes kokonaan. Suomessa matkustusrajoituksista ...
Key Challenges of Sustainable Tourism Development Case Study: A Residential Point of View from Ho Chi Minh City (Sai Gon)
(2019)
This thesis was commissioned by the author’s home university in cooperation with TOURIST – competence centres for the development of sustainable tourism and innovative financial management strategies to increase positive ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle True Hearts
(2019)
Opinnäytetyö on produktina, eli toiminnallisena työnä toteutettu digitaalisen markkinoinnin suunnitelma True Hearts yritykselle, jonka liikeidea on toimia sekä toimistohotellina että koulutus- ja hyvinvointipalveluita sekä ...
Yhdistysmuotoisen kuoron matkajärjestelyohjeistus
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on tehdä Kallion Kantaattikuorolle ohjeistus esiintymis- ja harjoitusleirimatkojen suunnitteluun ja varaamiseen. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona ja työ on muodoltaan produkti.
Tavoitteena ...
Koronaepidemian vaikutus suomalaisen z-sukupolven motivaatioon matkailla vastuullisesti
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia, kuinka maailmanlaajuisesti vaikuttava epidemia
muuttaa tietyn ikäisen ryhmän halukkuutta ottaa huomioon eri vastuullisen matkailun piirteitä tulevaisuudessa matkustaessa, sekä mitkä ...