Haku
Viitteet 1-10 / 286
Facebook-päivitys uutislähteenä : Someuutisoinnin eettiset porsaanreiät
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia niin sanottua someuutisointia, eli sellaista uutisointia, jossa käytetään ensisijaisena lähteenä sosiaalisessa mediassa julkaistuja tietoja. Työssä keskityttiin arvioimaan ...
”Ei kiusata muita, ollaan vastuullisia.” : – Nuoret sosiaalisessa mediassa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyössämme tutkimme sitä, miten nuoret (tutkimuksessamme 15–16-vuotiaat) käsittävät roolinsa some-vaikuttajina. Lisäksi halusimme kartoittaa nuorten toiveita ja toisaalta myös tarvetta media- ja some-opetuksen ...
Sosiaalinen media ammattikorkeakouluopiskelijoiden rekrytointikanavana
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median palveluita ammattikorkeakouluopiskelijoiden rekrytointikanavana. Työn tutkimuskohteena ovat Haaga-Helian opiskelijat, ja työ tehtiin toimeksiantona Haaga-Helian ura- ja ...
Sosiaalisen median toimintaohjeet Loud N' Live Promotions Oy:lle
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tavoite on luoda sosiaalisen median toimintaohjeet tapahtumatuotantoon erikoistuneelle Loud N’ Live Promotions Oy:lle. Lähtötilanteessa yritys kokee haasteita sosiaalisen median asiantuntemuksessa sekä ...
Strategisen viestinnän vahvistaminen sosiaalisen median avulla : Case Golla
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantona on vahvistaa strategista viestintää sosiaalisen median avulla mobiililaitteidensuojia valmistavalle kotimaiselle yritykselle Gollalle. Produkti on kaksiosainen. Ensimmäinen ...
Järjestön viestintä nuoria kiinnostavalla tavalla - Case Naisten Pankki
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Naisten Pankin tunnettuutta nuorten keskuudessa ja heidän mielipiteitään liittyen sen viestintään ja tapahtumiin. Tutkimus pyrkii selvittämään kuinka Naisten Pankin viestintä ...
Tutkimus Haaga-Heliassa opiskelevien miesten kiinnostuksesta blogeja kohtaan
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön aihe syntyi työn tekijän omista kokemuksista tekijän työskennellessä blogialalla. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä tutkimus Haaga-Helia miesopiskelijoiden keskuudessa, jolla koetettiin tuottaa ...
Pop up -ravintolan perustaminen Ravintolapäiville
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kuvataan osallistumista Helsingin Ravintolapäiville lauantaina 16.5.2015. Tavoitteena on tarjota mahdollisimman kattava kuva siitä mitä osallistuminen Ravintolapäiville vaatii ja ...
Itämerihaasteen kumppaniviestintä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen, Turun kaupungin sekä Centrum Balticum -säätiön Itämerihaaste-työryhmälle vuosina 2014 - 2015. Toiminnallinen produktityyppinen opinnäytetyö ...
Sisältömarkkinointi osana yrityksen toimintaa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään sisältömarkkinointia osana yrityksen toimintaa. Opinnäytetyön aihe sai alkunsa 2015 kesällä tulleesta omasta ideasta, joka syntyi kiinnostuksesta markkinointiin ja sisältömarkkinointiin. ...