Haku
Viitteet 1-10 / 343
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:n lisenssiomistajan World RX:n verkkokaupalle. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja toimeksiantajalle palautetaan ...
Suomen ruokamatkailun kärkituotteet markkinoinnin näkökulmasta: -suklaajäkälää, luontokokemuksia ja hyvää mieltä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisia ruokamatkailutuotteita tulisi markkinoida, jotta ne houkuttelisivat kansainvälisiä ja kotimaisia matkailijoita. Lisäksi tarkoitus oli selvittää, millaisia hyviä ...
PwC Suomen sisäisen videoviestinnän kehittäminen
(2019)
PricewaterhouseCoopers Oy eli PwC Suomi on yksi Suomen johtavista tilintarkastustoimialan yrityksistä. PwC tarjoaa asiakkailleen tilintarkastus- ja varmennuspalveluiden lisäksi muun muassa lakipalveluita sekä veroneuvontaan, ...
Verkkosivut toiminimiyrittäjän markkinointikanavana – Case toiminimi Antti Henrik
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee verkkosivuja toiminimiyrittäjän markkinointi-kanavana. Case-esimerkkinä on oma toiminimiyritykseni Antti Henrik. Työn tuotoksena syntyneet verkkosivut ovat luettavissa osoitteessa ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Sähköpostimarkkinointikampanjan ja prospektointityökalun luominen ProtectPipe Oy:lle
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee prospektointityökalun sekä automaattisen sähköpostimarkkinointikampanjan suunnitelua sekä tekoa ProtectPipe Oy:lle
Digitaalisen markkinoinnin rooli on korostunut viime ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus nuorten kosmetiikan ostopäätöksiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka paljon erityisesti Instagramissa tapahtuva vaikuttajamarkkinointi vaikuttaa nuorten kosmetiikan ostopäätösten teossa. Tämän tueksi kartoitettiin millaiset vaikuttajien ...