Haku
Viitteet 1-10 / 741
Henkilöbrändi ja portfolio
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä työelämässä ja kuinka portfoliota voidaan käyttää henkilöbrändäyksen apuna. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa on henkilöbrändin rakentamisen tukena toimiva ...
Markkinointistrategia urheiluseuralle
(2020)
Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia keravalaiselle voimisteluseuralle Keravan Voimistelijat KNV ry:lle. Vuonna 1937 perustettu seura on yksi toiminta-alueensa suurimpia urheiluseuroja tarjoten kaiken ikäisille ...
Alko Oy:n yhteiskuntavastuuviestintä
(2020)
Alko Oy on Suomessa toimiva yritys, joka myy monopoliasemassa yli 5,5 alkoholitilavuuspro-senttisia alkoholijuomia. Olen itse työskennellyt tässä yrityksessä myyjänä. Aihe valintaa pohdin yhdessä toimeksiantaja-edustajan, ...
Verkkokaupan perustaminen pienyritykselle
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan perustamisprosessia pienyrityksessä sekä sen ylläpitoa ja markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa toimeksiantajayritykselle verkkokauppa ja koota tietoa perustamisp ...
Vauvat ja taaperot- mahdollisuus ravintoloille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on tuottaa opas ravintoloiden ja pienten lasten perheiden käyttöön. Työ on rajattu koskemaan 0-4-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Työn ulkopuolelle on myös rajattu ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Markkinointisuunnitelma asianajotoimisto X:lle
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin aikavälillä maalis-lokakuu 2020. Tuona aikana olemme eläneet keskellä Covid-19-koronavirustartunnan aiheuttamaa koronakriisiä. Kriisistä on aiheutunut paljon negatiivisia asioita, mutta jotkut ...
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Portfolion rakentaminen avoimen työnhaun tueksi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilökohtaisen portfolion rakentaminen avoimen työnhaun tueksi. Opinnäytetyön toiminnallinen osuus esittelee portfolion rakentumista ideoinnista toteutukseen. Portfolio ...