Haku
Viitteet 1-10 / 144
Viherpesun vaikutukset
(2020)
Viherpesu on ajankohtainen ja laaja ilmiö, joka näyttäytyy mainonnassa ja yritysviestinnässä lähes jokaisella toimialalla. Viherpesu määritellään kuluttajia harhaanjohtavaksi viestinnäksi yrityksen ympäristövastuullisista ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Myynti- ja markkinointialan workshop-tapahtuman järjestäminen korkeakouluopiskelijoille
(2019)
Opinnäytetyön taustana toimii tekijöiden kokemus korkeakouluopiskelijoille suunnattujen tapahtumien puutteellisuudesta. Toiminnallisen opinnäytetyön produktina on myynnin ja markkinoinnin korkeakouluopiskelijoille järjestetty ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...
Pienpanimon tehtaanmyymälän markkinointiviestinnän kehittäminen. Case company: Vallilan Panimo
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Vallilan Panimolle, joka on Helsingissä vuonna 2015 perustettu pienpanimo. Työssä keskityttiin toimeksiantajan toiveesta tarkemmin yrityksen tehtaanmyymälään. Opinnäytetyöllä oli ...
Brändikäsikirja apuna brändi-identiteetin johdonmukaistamisessa: ChiaBuddy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda ChiaBuddy -brändille brändikäsikirja helpottamaan tulevaisuudessa yrityksen ilmeen ylläpitoa yhtenäisenä. Käsikirjasta ilmenee, miten kutakin eri visuaalista elementtiä tulee ...
Kansainvälisten risteilyjen markkinointi suomalaisille milleniaaleille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kansainvälisiä risteilyitä kannattaa markkinoida suomalaisille milleniaaleille. Samalla halutaan tutkia suomalaisten milleniaalien matkailumieltymyksiä, millaisia ajatuksia ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...