Haku
Viitteet 1-10 / 227
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Myynti- ja markkinointialan workshop-tapahtuman järjestäminen korkeakouluopiskelijoille
(2019)
Opinnäytetyön taustana toimii tekijöiden kokemus korkeakouluopiskelijoille suunnattujen tapahtumien puutteellisuudesta. Toiminnallisen opinnäytetyön produktina on myynnin ja markkinoinnin korkeakouluopiskelijoille järjestetty ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...
Pienpanimon tehtaanmyymälän markkinointiviestinnän kehittäminen. Case company: Vallilan Panimo
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Vallilan Panimolle, joka on Helsingissä vuonna 2015 perustettu pienpanimo. Työssä keskityttiin toimeksiantajan toiveesta tarkemmin yrityksen tehtaanmyymälään. Opinnäytetyöllä oli ...
Kansainvälisten risteilyjen markkinointi suomalaisille milleniaaleille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kansainvälisiä risteilyitä kannattaa markkinoida suomalaisille milleniaaleille. Samalla halutaan tutkia suomalaisten milleniaalien matkailumieltymyksiä, millaisia ajatuksia ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Landgasthof Bärenille
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen produkti, jonka päätavoitteena on tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Alatavoitteena on kasvattaa seuraajia valituissa kanavissa, ja luoda niihin ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...