Haku
Viitteet 1-10 / 249
Vaateyrityksien markkinointiviestintä Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vaatebrändin markkinointiviestintä Instagramissa. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointiviestinnän opas Instagramia varten, ja tällä oppaalla ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Poikkeusajan someopas markkinoijalle
(2020)
Opinnäytetyössä perehdytään poikkeuksellisen kevään vaikuttamiin ilmiöihin markkinoinnissa, erityisesti sosiaalisessa mediassa ja sen kanavissa. Somen kulutus on tunnetusti ollut kasvussa viimeisten vuosien aikana eikä ...
Nuorten kuluttaja-asiakkaiden tavoittaminen sähköisellä uutiskirjeellä
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on useiden tutkimusten mukaan yksi parhaiten tuottava markkinointitapa yritysmarkkinoinnissa, mutta myös kuluttajasegmentissä. Laajalti ei ole kuitenkaan tutkittu sitä, onko sähköinen uutiskirje ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Sosiaalisen median suunnitelma. Case: Gammelbackan baari
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana on Gammelbackan baari, joka on vuonna 2008 perustettu ravintolabaari Porvoon lähiössä, Gammelbackassa. Työn tarkoituksena on tehdä sosiaalisen median suunnitelma ...
Lifestyle-bloggaajien suosituimmat sosiaalisen median kanavat
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään lifestyle-bloggaajien suosituimpia sosiaalisen median kanavia heidän työssään. Työssä perehdytään siihen, mitä kanavia lifestyle-bloggaajat käyttävät kaupallisissa yhteistöissä ...
Social selling ilmiönä ja miten Social sellingiä tehdään
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoite oli selvittää miten omien alojensa tunnetut vaikuttajat tuntevat sosiaalisen myynnin ilmiönä, sekä miten sosiaalinen myynti koetaan ja miten sosiaalista myyntiä tehdään. ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen kiinteistönvälityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kiinteistönvälittäjät hyödyntävät sosiaalista mediaa kiinteistönvälitystyössään. Työ on rajattu koskemaan kiinteistönvälittäjän sosiaali- sen median käyttöä välitysliikkeen ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...