Haku
Viitteet 1-10 / 131
Jääkiekkovarusteiden Instagram-markkinoinnin kiinnostavuus Suomessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekkovarusteidenvalmistaja Warrior Sports Finland Oy. Sen tavoitteena oli analysoida alan toimijoiden digimarkkinointia, ja löytää sitä kautta tapoja kehittää yrityksen ...
Yritysten ja sosiaalisen median vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan mielenkiinnosta vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kohtaan. Työn tavoitteena oli tehdä tutkimus, jolla selvitetään miksi ja miten yritykset tekevät yhteistyötä ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelma På Kroken Helsingille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kehittää ravintola På Kroken Helsingille sosiaalisen median viestintäsuunnitelma. Työn tulosten tarkoituksena on auttaa heitä ymmärtämään, mitä kaikkea voi ja ...
Somevaikuttajat majoitusliikkeiden markkinoinnissa
(2020)
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi ja mainonta ovat olleet voimakkaassa kasvussa viime vuosina. Vuonna 2019 Suomessa internetin ja sosiaalisen median käyttöaste oli 79%. Opinnäytetyö aloitettiin syksyllä 2019 ...
Sosiaalisen median yhteisöt markkinointikanavana – yrittäjän sosiaalisen median markkinointi- ja sisältöstrategian määrittely
(2019)
Kehittämishankkeen kohteena oli miesten mittatilausjalkineita käsityönä valmistavan yksinyrittäjän markkinoinnin kehittäminen rajautuen määrittelemään yrittäjän sosiaalisen median yhteisöissä toimimiseen optimoidun ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Vaikuttajamarkkinointi matkailualalla - onnistuneen toteutuksen elementit
(2019)
Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttajan ja yrityksen välistä yhteistyötä, jossa vaikuttaja välittää yrityksen viestiä omalla persoonallisella tavallaan kohdeyleisölle. Ilmiönä se ei ole uusi, mutta sosiaalisen median nousun ...
Sosiaalisen median analyysi ja julkaisusuunnitelma Amarillo Flamingolle
(2020)
Internetistä ja sosiaalisesta mediasta on ollut osa päivittäistä rutiinia. Etenkin teknologian kehittyessä ja mobiililaitteiden vakiintuessa on useat toiminnat viety internettiin. Kanssakäyminen samoin kuin useat yritystoiminnat ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...