Haku
Viitteet 1-10 / 394
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Loppuraportti SUN - 3AMK Sparraa Uuteen Nousuun 2021
(2021)
Tämä raportti kuvaa Uudenmaan liiton UKRI-rahoittaman hankkeen “SUN – 3AMK Sparraa Uuteen Nousuun” tavoitteita, etenemistä ja tuloksia. Raportin on toimittanut ja pääosan tekstistä kirjoittanut projektipäällikkö Marjaana ...
Kotkalaisia –sosiaalisen median sisällöntuotantoprojekti Humans of New Yorkin tapaan
(2020)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, joka käsittelee Kotkalaisia-sisällöntuotantoprojek- tin toteutusta. Kotkalaisia-projektissa julkaistaan haastatteluja kotkalaisista henkilöistä. Projektia varten loin kaksi sosiaalisen ...
Poikkeusajan someopas markkinoijalle
(2020)
Opinnäytetyössä perehdytään poikkeuksellisen kevään vaikuttamiin ilmiöihin markkinoinnissa, erityisesti sosiaalisessa mediassa ja sen kanavissa. Somen kulutus on tunnetusti ollut kasvussa viimeisten vuosien aikana eikä ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Saa puhua – Urheilupodcastien hyödyntäminen Warkauden Lehdessä
(2021)
Kehittämishanke sai alkunsa ihmettelystäni, miksi suomalaisessa lehdistössä on tehty niin vähän urheilupodcasteja. Toinen mietinnän aihe oli, mitä mieltä lehden lukijat niistä ovat; tuotteista, joita harvemmin on nähty ...
Nuorten kuluttaja-asiakkaiden tavoittaminen sähköisellä uutiskirjeellä
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on useiden tutkimusten mukaan yksi parhaiten tuottava markkinointitapa yritysmarkkinoinnissa, mutta myös kuluttajasegmentissä. Laajalti ei ole kuitenkaan tutkittu sitä, onko sähköinen uutiskirje ...
Vaateyrityksien markkinointiviestintä Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vaatebrändin markkinointiviestintä Instagramissa. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointiviestinnän opas Instagramia varten, ja tällä oppaalla ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen kiinteistönvälityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kiinteistönvälittäjät hyödyntävät sosiaalista mediaa kiinteistönvälitystyössään. Työ on rajattu koskemaan kiinteistönvälittäjän sosiaali- sen median käyttöä välitysliikkeen ...