Haku
Viitteet 1-10 / 475
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Hyvinvoiva työnyhteisö yrityksen menestystekijänä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli osoittaa, että menestyäkseen nykymarkkinoilla yrityksen on ajateltava työhyvinvointia kilpailuetuna. Kehittää ja syventää ymmärrystä siitä, mitä työhyvinvointi on ja miten se vaikuttaa yrityksen ...
Covid-19- pandemian vaikutus pienravintoloihin Porvoossa
(2020)
Vuosi 2020 on ollut kaikille pienyrityksille ennennäkemätön. COVID-19-pandemia on vaikut-tanut moneen ihmisen elämään mutta, erityisesti pienyrityksiin. Opinnäytetyön tavoite oli selvittä COVID-19 -pandemian vaikutukset ...
Työhyvinvointia ja skenaariomenetelmiä
(2020)
Työhyvinvointi on monialainen käsite, jonka merkitys on muuttunut ajan saatossa. Työhyvinvointiin vaikuttavat yksilön voimavarojen lisäksi organisaatioiden ominaisuudet sekä yhteiskunnalliset tekijät. Työorganisaation ...
Etätyöntekijän tuki työelämän murroksessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella etätyökulttuuria ja vuoden 2020 pandemian johdosta etätyön radikaalia muutosta. Etätyö on lisääntynyt huomattavasti vuosikymmenten aikana teknologian kehittyessä. ...
Perehdytyksen yhteys työnantajamielikuvaan
(2020)
Työnantajamielikuvalla tarkoitetaan yrityksen työntekijöiden ja yrityksestä ulkopuolisten tahojen käsitystä yrityksestä työnantajana. Viime vuosikymmeninä työmarkkinoiden rakenne on muuttunut. Siinä, missä ennen työnhakija ...
ESG-tekijöiden suhde yritysten osakekurssikehitykseen
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella yritysten ESG-pisteiden ja osaketuottojen välistä yhteyttä. Samalla tutkitaan miten yritysten ESG-pisteet, markkina-arvo ja toimiala yhdessä vaikuttavat osakekurssikehitykseen. ...
Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa juridiikan näkökulmasta
(2021)
Tutkimus vaikuttajamarkkinoinnin juridiikasta sosiaalisessa mediassa sisältää tietoperustan, kaksi yrityshaastattelua, vaikuttajakyselyn sekä näkökulmien yhteenvedon ja tulosten pohdinnan. Tutkimuksen tavoite on selvittää ...
Myyntiorganisaation siirtyminen POD-malliin - Case: Giosg.com Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on avata POD-malli käsitteenä ja luoda käsikirja toimeksiantajayritykselle myyntiorganisaation uudelleen asettelusta. Käsikirja toimii perehdytysmateriaalina sekä nykyisille että uusille myyntitiimiin ...