Haku
Viitteet 1-9 / 9
Hilton Helsinki Airportin sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen osana ketjumarkkinointia
(2020)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoituksena luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Hilton Helsinki Airport-hotellin käyttöön. Vuonna 2007 avattu hotelli sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentällä ja se kuuluu ...
Kannustava suorituksen johtaminen Helsingin Hilton-hotelleissa
(2019)
Nykypäivän työympäristössä vaaditaan jatkuvasti parempaa suorituksen johtamista. Tässä opinnäytetyössä asiaa tutkitaan Helsingin Hilton-hotelleissa ja toimeksiantajana toimii Scandic Hotels Oy. Kannustava suorituksen ...
Sosiaalinen vastuu työntekijän näkökulmasta
(2021)
Yritysvastuu ja sosiaalinen vastuu mielletään nykyään tärkeäksi osaksi yritysten liiketoimintaa. Sosiaalisen vastuun toimilla pystytään positiivisesti vaikuttamaan niin yrityksiin kuin ympäröivään yhteiskuntaan. Aihe on ...
Tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin selvittämään miltä tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa näyttää. Opin-näytetyön toimeksiantajana toimii kummankin opinnäytetyön tekijän työnantaja Scandic Hotels Oy, joka on pohjoismaiden ...
Potentiaalisten rekrytointikanavien löytäminen ja työpaikkailmoitusten houkuttelevuuden parantaminen Scandicin rekrytointiprosessissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Scandic Hotelsille vuosina 2019-2020 ja sen tavoitteena oli tutkia mistä rekrytointikanavista Scandicilla olisi mahdollisuus tavoittaa enemmän potentiaalisia kandidaatteja ja millaiset ...
Valmentava myyntitiimin johtaminen
(2023)
Valmentava johtajuus on moderni työväline tehokkaaseen johtamiseen uudessa johtamisympäristössä. Operatiivisen toiminnan johtaminen ja asiantuntijoista koostuvan tiimin johtamisen eroavaisuudet ovat selkeät varsinkin ...
Lanseerausopas – Case IGLUX Kalastajatorppa
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Scandic Hotels Oy:lle, sillä se operoi Hiltonia Suomessa. Opinnäytetyön kohde on Hilton Kalastajatorppa ja sen vuosi sitten lanseeraama IGLUX-majoituspalvelu. ...
Lisämyyntitapojen vaikutus hotellin liikevaihtoon
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoite on saada tietoa, milloin on kannattavinta tarjota huoneluokan korotuksen ostomahdollisuutta majoittujalle. Opinnäytetyössä keskitytään yhteen hotelliin, mutta koska asiakaskunta on konsernilla ...
The needs of the buying center in B2B event sales
(2024)
This thesis seeks to improve the layout and content of the offer form used by the commissioning company during B2B event sales. The commissioning company was searching for ways to improve its B2B sales, and one method of ...