Haku
Viitteet 1-10 / 7904
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Osaamisen vienti uutena yrittäjyyden muotona ammattikorkeakoulussa
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
Sustainable Usage through Emotional Engagement: A User Experience Analysis of an Adaptive Driving School Application
(Springer, 2017)
This paper explores the factors affecting sustainable usage of digital services, such as mobile learning (m-learning) applications. We define a conceptual model of digital service sustainability and its measurement indicators ...
Rovaniemen houkuttelevuus talvimatkailukohteena
(2019)
Tämä tutkimus tehtiin toimeksiantona hotelli Scandic Pohjanhoville. Opinnäytetyön tavoite on kartoittaa Rovaniemen matkailun keskeiset vetovoimatekijät talvikaudella ja kuinka matkailijat saataisiin houkuteltua Rovaniemelle ...
MOOCs in the continuing vocational training – what motivates employees in MOOCs?
(Arene ry., 2018)
Our aim with this study was to find out how Universities of Applied Sciences (UASs) could respond to the training needs of the world of work and the workforce by offering MOOCs (Massive Open Online Courses). We found out ...
Business Roles in Creating Value from Data in Collaborative Networks
(Springer, Cham, 2018)
The present study investigates activities and actors’ roles in how companies utilize and adopt big data and cognitive systems in their business processes. Based on the literature review, a qualitative analysis of 18 in-depth ...
Transversaalit taidot tulevaisuuden ammattikorkeakoulun mahdollisuutena
(Ammattikoulutuksen tutkimusseura OTTU ry, 2016)
Euroopan komissio on määritellyt avaintaidoiksi luku- ja kirjoitustaidon, äidinkielen ja vieraiden kielten taidon, digitaaliset taidot sekä matematiikan ja luonnontieteiden perusosaamisen. Avaintaidoissa on tunnistettavissa ...
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Solving Business Problems Together. Case: A Master´s Degree Programme in Finland
(The International Institute of Informatics and Systemics, 2017)
This descriptive, single, intrinsic case study seeks to answer the following questions: Why should business practitioners and
educators work together in solving business problems? How are
the business problems of companies ...
Embedding innovation pedagogy in teaching journalism
(Emerald, 2017)
The purpose of this paper is to test how to integrate innovation pedagogy into journalism and information and communication technology (ICT) teaching while creating a new product for a national media industry. The objectives ...