Haku
Viitteet 1-10 / 10
Mihin skene menee? Transmoderni Haaga 2025
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
Tavoitteenani on kuvata koronaa edeltäviä ja epidemian aikaansaamia ilmiöitä Suomen markkinoilla, sillä toimialaamme arvioidaan aikaa pandemiaa ennen ja sen keskellä. Esityksen ytimenä ovat kotimaisen mara-alamme keskeiset ...
Korona uudistaa opetusta
(Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
Tampereen ammattikorkeakoulun vararehtori Päivi Karttunen aloitti puheensa kiinnostavalla kysymyksellä: – Mitä sellaista osaamista ammattikorkeakouluilla on, jolla se voisi kilpailla Googlea vastaan?
Ravintolat politiikan pelinappulana
(Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
Rqavintola-ala on saanut meillä ja maailmalla koronan seurauksena enemmän partlamenttiaikaa ja palstatilaa kuin koskaan aiemmin.
COVID-19 muuttaa myyntiä pysyvästi
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
Kasvokkaiset myyntitapaamiset ovat vähentyneet jo tovin, ja koronakevät on vauhdittanut tätä muutosta valtavasti. Virtuaalimyynnin mahdollisuudet ovat olleet toki tiedossa aiemminkin, mutta ilmeisesti vasta pakollinen ...
Huippuruokaa kotona ja kaupassa – esittelyssä ravintolaruuan uudet jakelukanavat
(Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
Koronaepidemian myötä monen ravintolayrittäjän liiketoiminta käytännössä pysähtyi. Aiemmin kotiinkuljetuspalveluita olivat tarjonneet lähinnä pikaruokaravintolat. Nyt asiakkaita palvellaan monipuolisemmin koko ravintola-alalla ...
Maksutonta apua kriisistä nousuun
(Restamark Oy, 2020)
Haaga-Helian, Laurean ja Metropolian yhteinen SUN – 3AMK -hanke tuo uusmaalaisten yritysten tueksi ammattikorkeakoulujen tarjoamia keinoja kriisistä selviämiseen.
SUN - Hiukan aurinkoa marata-alan yrittäjille koronakriisin keskellä
(SKO ry, 2020)
Kevätlukukausi 2020 jää varmasti kaikkien mieleen ajanjaksona, jolloin päivittäiset rutiinit ja sovitut
työt muuttuivat kertarysäyksellä. Koronavirus rampautti etenkin omalle työyhteisölleni
keskeistä toimialaa eli ...
Covid-19 and Instagram: Digital Service Innovation in Top Restaurants
(Springer, 2021)
Governments across the world have imposed strict rules on social distancing to curb the spread of Covid-19. In particular, restaurants have been impacted by government-mandated lockdowns. This study adopts a mixed methods ...
Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspective
(Elsevier, 2021)
After hotels in many countries were forced to close in government-imposed lockdowns during the COVID-19 pandemic, there is an inherent need to communicate how they deal with the coronavirus to motivate guests to visit. ...
Innovation processes of the Finnish SMEs : corona challenges speed up innovations
(Academic conferences international, 2021)
This research studies innovation processes of companies during the corona crises. Interest was to see if the corona as disruption impacted companies’ innovativeness, sources of innovations and motivation of entrepreneurs. ...