Haku
Viitteet 1-10 / 10
Mihin skene menee? Transmoderni Haaga 2025
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
Tavoitteenani on kuvata koronaa edeltäviä ja epidemian aikaansaamia ilmiöitä Suomen markkinoilla, sillä toimialaamme arvioidaan aikaa pandemiaa ennen ja sen keskellä. Esityksen ytimenä ovat kotimaisen mara-alamme keskeiset ...
Korona uudistaa opetusta
(Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
Tampereen ammattikorkeakoulun vararehtori Päivi Karttunen aloitti puheensa kiinnostavalla kysymyksellä: – Mitä sellaista osaamista ammattikorkeakouluilla on, jolla se voisi kilpailla Googlea vastaan?
Maksutonta apua kriisistä nousuun
(Restamark Oy, 2020)
Haaga-Helian, Laurean ja Metropolian yhteinen SUN – 3AMK -hanke tuo uusmaalaisten yritysten tueksi ammattikorkeakoulujen tarjoamia keinoja kriisistä selviämiseen.
SUN - Hiukan aurinkoa marata-alan yrittäjille koronakriisin keskellä
(SKO ry, 2020)
Kevätlukukausi 2020 jää varmasti kaikkien mieleen ajanjaksona, jolloin päivittäiset rutiinit ja sovitut
työt muuttuivat kertarysäyksellä. Koronavirus rampautti etenkin omalle työyhteisölleni
keskeistä toimialaa eli ...
Determinants of the continuance intention of Airbnb users: consumption values, co-creation, information overload and satisfaction
(Emerald, 2019)
This study examines the relationships among the dimensions of consumption values (functional, social and emotional), co-creation, information overload, satisfaction and continuance intention derived from the use of the ...
Interactive value formation: Drivers and outcomes from Airbnb guests’ perspectives
(Taylor & Francis, 2020)
This study explores interactive value formation, particularly the Received 5 May 2020 underlying drivers of three value outcomes in the Airbnb context: Accepted 22 September co-creation, co-destruction and co-recovery. The ...
Customer insights of sustainability and responsibility in leisure travel intermediation in Finland
(Peter Lang, 2021)
Travel intermediation has changed almost totally after the introduction of the Internet and electronic market places supported by it. One of the main questions is that what is the role of traditional travel intermediaries ...
Deepfake consumer reviews in tourism: Preliminary findings
(Elsevier, 2021)
Highlights
• Deepfake text is increasingly difficult to distinguish from human-authored text.
• Computer-generated consumer reviews will have a high impact for tourism management.
• Deepfake reviews resemble other ...
A Conceptualization of the Senses, Emotions, and Memories in Memorable Tourism Experiences
(IGI Global, 2020)
This chapter explores a conceptualization of the elements that create a memorable tourism experience – senses, emotions, and memories. A comprehensive and coherent theoretical model is established to explain the complexities ...
Drivers of organizational adoption of automation
(Pergamon., 2021)
Highlights
• Organizational adoption of automation is made possible by technological progress
• Labor shortage, due to demographic change, livability, and labor mobility, calls for automation.
• Customer characteristics ...