Haku
Viitteet 1-10 / 17
Viherpesun vaikutukset
(2020)
Viherpesu on ajankohtainen ja laaja ilmiö, joka näyttäytyy mainonnassa ja yritysviestinnässä lähes jokaisella toimialalla. Viherpesu määritellään kuluttajia harhaanjohtavaksi viestinnäksi yrityksen ympäristövastuullisista ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Projektinhallintamallin kehittäminen Concreto Agencylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona mainostoimistolle nimeltä Concreto Agency. Työ käsittelee projektinhallintamallin kehittämistä nuorelle yritykselle, jonka toimintatavat asia-kasprojektien hallinnassa eivät ole ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Näkökulmia vaikuttajamarkkinointiin – Vaikuttajan ja yrityksen välinen yhteistyö
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on erittäin ajankohtainen trendi markkinointiviestinnässä. Yhä use-ammat yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia ja hyödyntävät sen mahdollisuuksia vies-tinnässä ja asiakkaiden osallistamisessa. ...
Tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen – vertailussa kolme eri yritystapahtumaa
(2020)
Tapahtumat ovat tärkeä osa yrityksen markkinointia, ja monenlaisia yritystapahtumia järjestetään lähes päivittäin. Tapahtumat ovat ajankohtainen aihe, ja onnistuneen tapahtuman järjestäminen vaatii ammattitaitoa ja tarkkaa ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...