Haku
Viitteet 1-7 / 7
Suomalaisen perheyrityksen brändi
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii suomalaisia perheyrityksiä ja niiden brändiä yrityksen omistajaperheen jäsenen näkökulmasta. Tutkijan mielenkiinto brändiä kohtaan alkoi tutkijan valittua liiketoimintaopintojensa pääaineeksi ...
Brändi näkyväksi Instagramissa: Case Espoon Tanssiopisto
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa Espoon Tanssiopiston brändiä Instagramissa. Ratkaisuna valmistettiin Instagram-ohjeisto, jota pohjana käyttäen toimeksiantaja voisi yhtenäistää niin visuaalista kuin sanallistakin ...
Mitchell & Nessin brändi-identiteetti ja -imagokartoitus
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee brändiä, brändi-identiteettiä sekä brändi-imagoa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on suomalainen vaatteiden, asusteiden, kenkien ja nahkavalmisteiden maahantuonti ja agentuuriyritys Premier Brands ...
Jalo-lemmikkituotteiden tunnettuus
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kuluttajan ostoprosessiin liittyviä tekijöitä. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Jalo-lemmikkituotteiden tunnettuus brändinä. Työllä pyritään sen lisäksi selvittämään ostopäätökseen ...
Mainosten toteuttaminen Montessoripäiväkoti Montsalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja toteuttaa mainoksia yksityiselle Montessoripäiväkoti Montsalle. Tavoitteena on toteuttaa yhdenmukaisia ja helposti muokattavia mainoksia, kuitenkin niin, että teoriaosuudessa ...
Palveluorganisaation brändin vahvistaminen sisäisellä viestinnällä
(2019)
Brändi on tärkeä osa yritystä erityisesti kilpaillulla IT-alalla. Brändin rakennuksessa tärkeää on luoda kaikille sen kannalta tärkeille yrityksen sisäisille sidosryhmille hyvä ymmärrys ja varmuus toimia brändin mukaisesti. ...
ReadEar Oy:n visuaalisen ilmeen ja yritystunnuksen suunnittelu
(2019)
Tässä opinnäytetyön raportissa selostetaan luomisprosessi yrityksen tunnukselle ja visuaaliselle
ilmeelle. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona ReadEar Oy:lle ja valmiit tuotokset luovutettiin yrityksen käyttöön ...