Haku
Viitteet 1-10 / 117
Data, analytiikka sekä koneoppiminen asunto- ja kiinteistösijoittamisessa
(2020)
Opinnäytetyö on tehty osana tradenomin korkeakoulututkintoa Haaga-Helia Ammattikorkeakoulussa.
Nykypäivänä monet alat muuttuvat nopeaan tahtiin datan määrän kasvun, sekä digitalisaation seurauksena.
Tämän työn ...
Myyjien työprofiilit rekrytoinnin tueksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on laatia myyjien suorarekrytointeihin erikoistuneelle HIRMU henkilöstöpalvelulle rekrytoijien perehdyttämisen tueksi opas siitä, miten tunnistaa hyvän myyjän ominaisuudet sekä millainen ...
Yhteistyöverkoston rakentaminen
(2020)
Verkostoituminen on tänä päivänä olennainen osa jokaisen menestystä haluavan yrityksen toimintaa. Yrityksen tulee kasvattaa liikevaihtoaan, jotta kasvu ja menestyminen ovat mahdollista.
Strategia, kilpailustrategia, ...
Myynnin ulkoistamisen hyödyt
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on tarkastella myynnin ulkoistamisen hyötyjä. Opinnäytetyö on Haaga-Helian myyntityön koulutusohjelman lopputyö. Lukija johdatellaan myynnin ulkoistamisen teoriaan, ja tutkimuksen tulokset kertovat, ...
Hyvän ständimyyjän ominaisuudet
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin ständimyyntiä tekevien työntekijöiden näkökulmaa hyvän myyjän
ominaisuuksista ja B2C myynnistä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää mitä itse myynnin
ammattilainen kokee, mitkä ovat hyvän ...
ABB Marine Servicen myynnin johtamisen tehostaminen Salesforcen avulla
(2020)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka myynnin johtamista voidaan tehostaa toimeksiantajan käytössä olevalla Salesforce -asiakashallintajärjestelmällä. Tarve tutkimukseen tuli toimeksiantona ABB Marine & Ports Servicen ...
LinkedIn - B2B myynnin työkaluna
(2020)
LinkedIn on yhdysvaltalainen sosiaalisen median palvelu ja sovellus, jonka tarkoituksena on yhdistää eri alojen ammattilaiset yhteen paikkaan. Palvelun sisällä on mahdollista verkostoitua eri henkilöiden kanssa ja jakaa ...
Myynnin käsikirja SOS-Lapsikylälle
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään myyntiprosessia ja CRM-järjestelmän käyttöä ja sitä kuinka nämä kaksi kulkevat käsi kädessä. Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä ja tuotoksena on tehty myynnin käsikirja ...
Opas kehonkielen hyödyntämiseen myynnin etätapaamisissa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka kehonkieltä voi käyttää hyödykseen myynnin etätapaamisissa ja samalla myös muissa etätapaamisissa. Tuotok-sena syntyi opas kehonkielen hyödyntämiseen ...
Team Factoryn myynnin ja markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tämän työn toimeksiantajana toimii vuonna 2017 perustettu yritys nimeltä Team Factory. Yritys on Helsingissä palveleva kotimainen yksilöitävien tuotteiden ammattilainen, jonka pääliikeideana on painaa logoja muiden lajien ...