Haku
Viitteet 1-10 / 5773
Jälkimarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota ajatuksia, ideoita sekä uusia näkökulmia yrityksen jälkimarkkinointiin ja luoda liiketoiminnassa hyödynnettävä esimerkki jälkimarkkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyö on muodoltaan ...
The necessity for social media in the development of external communication skills: The International Federation of Settlements Neighbourhood Centers (IFS)
(2021)
In the year 2020, the coronavirus pandemic, also known as COVID-19, resulted in a sudden and unforeseen disruption to many industries worldwide. Businesses and organizations were forced to rapidly reorganize, digitalize, ...
Strategic Brand Building for the Fashion Company Bizzarro in Finland
(2019)
The importance of having a strong brand is becoming increasingly important in the modern business environment. Due to increased competition and customer demands, many companies struggle to compete. In order to diversify, ...
Robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, helpottaako robotiikka ostolaskuprosessia ja miten se siinä näkyy. Tutkimusmenetelmänä käytetään ...
The Cost of Work Performed by Software Developers for Buddy Healthcare Ltd Oy
(2021)
This bachelor thesis aimed to identify the cost of work performed by software developers for the commissioning company Buddy Healthcare Ltd Oy. The objective of the research was to investigate what are the costs of employing ...
Salon Palloilijat jalkapallon markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman suunnittelu Salon Palloilijat ry:n jalkapallojaostolle. Työssä otetaan huomioon, sekä seuran junioreiden, että edustus-joukkueen markkinointiviestintä. Seuran ...
Vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutus asiakkaan ostohalukkuuteen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutusta asiakkaan ostohalukkuuteen. Työ on rajattu käsittelemään yksityishenkilön vahinkovakuutuksia. Työn aihe on hyvin ajankohtainen, sillä ...
Verkkoportfolion rakentaminen työnhaun ja henkilöbrändin tueksi
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkoportfolion rakentamista työnhaun ja henkilöbrändin tueksi. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa tuotoksena toimii verkkosivustolle rakennettu ammatillinen portfolio. Verkkoportfolion ...
Asiakaskartoitus EU-maiden vientiyrityksistä Eltete TPM Oy:lle
(2019)
Uusasiakashankita voi olla hyvin aikaa vievää työtä yrityksille. Se vie monesti aikaa pois muista töistä, joten jos yrityksellä ei ole riittävästi resursseja, voi asiakashankinta jäädä kokonaan pois yrityksen arjesta. ...
Maanmittauslaitoksen työnantajamielikuvan välittyminen sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen työnantajamielikuva Maanmittauslaitoksesta välittyy sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Maanmittauslaitokselle. Maanmittauslaitoksen yksi ...