Haku
Viitteet 1-10 / 444
Strategic Brand Building for the Fashion Company Bizzarro in Finland
(2019)
The importance of having a strong brand is becoming increasingly important in the modern business environment. Due to increased competition and customer demands, many companies struggle to compete. In order to diversify, ...
Asiakaskartoitus EU-maiden vientiyrityksistä Eltete TPM Oy:lle
(2019)
Uusasiakashankita voi olla hyvin aikaa vievää työtä yrityksille. Se vie monesti aikaa pois muista töistä, joten jos yrityksellä ei ole riittävästi resursseja, voi asiakashankinta jäädä kokonaan pois yrityksen arjesta. ...
Henkilöbrändin rakentaminen työnhaun tueksi
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä ja oman henkilöbrändin rakentamista työnhaun helpottamiseksi. Opinnäytetyön produktina on verkkosivulle rakennettu verkkoportfolio ja sen alkuperäisen version ...
Vapaaehtoisten johtaminen verkostomaisessa asiantuntijaorganisaatiossa
(2019)
Tämän kehittämistehtävän tarkoituksena oli luoda johtamismalli Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKOlle. Johtamismalli luotiin johtamisen nykytilan ja sen haasteisiin liittyvän selvityksen pohjalta ...
Messukahvilan perustaminen
(2019)
Opinnäytetyössä suunnitellaan ja toteutetaan toimiva messukahvila ratkaisu kahteen Porvoolaiseen messutapahtumaan. Työssä perehdytään muun muassa kertaluontoisen kahvilan perustamiseen liittyviin elementteihin, joita tulee ...
Identifying the Rewards for Improved Employee Motivation, Engagement and Performance. Case: GoMinerals Finland Oy
(2019)
This thesis was written as a part of a Bachelor’s degree in International Business in the major specialization of Human Resource Management.
The case company was interested in developing a new reward scheme that it could ...
Vaikuttajamarkkinonti sosiaalisessa mediassa – yhteenveto pienille yrityksille ja yhdistyksille
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia ja miten digitalisaatio yhdessä kuluttajien muuttuvan ostokäyttäytymisen kanssa on luonut tarpeen sosiaa-lisen median vaikuttajamarkkinoinnille.
...
Henkilöbrändi ja portfolio
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä työelämässä ja kuinka portfoliota voidaan käyttää henkilöbrändäyksen apuna. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa on henkilöbrändin rakentamisen tukena toimiva ...
Tunneälykkyys myynnin esimiestyössä
(2019)
Tunneäly on yksi älykkyyden muoto, ja sen merkitys korostuu yhä enemmän nykypäivän
työelämässä. Tunneälykkyys sisältää Golemanin tunneälyteorian mukaan omien tunteiden
tiedostamisen ja hallitsemisen taidon, kyvyn motivoitua, ...
Tekoälyyn pohjautuvat henkilöarvioinnit rekrytoinnin tukena – uhat ja mahdollisuudet
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä tekoälyyn pohjautuvan henkilöarvioinnin hyödyntämiseen rekrytoinnissa. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata tekoälyyn pohjautuvan henkilöarvioinnin uhkatekijöitä ja mahdollisuuksia ja ...