Haku
Viitteet 1-10 / 10
Heleats ruokamedian seuraajien sitoutuneisuus Instagramissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Heleatsille, joka toimii hotelli-, ravintola- ja elintarvikealojen markkinointiyrityksenä Helsingissä. Aiheen määritteli toimeksiantaja, koska heillä oli tarve teettää tutkimus ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelma På Kroken Helsingille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kehittää ravintola På Kroken Helsingille sosiaalisen median viestintäsuunnitelma. Työn tulosten tarkoituksena on auttaa heitä ymmärtämään, mitä kaikkea voi ja ...
Somevaikuttajat majoitusliikkeiden markkinoinnissa
(2020)
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi ja mainonta ovat olleet voimakkaassa kasvussa viime vuosina. Vuonna 2019 Suomessa internetin ja sosiaalisen median käyttöaste oli 79%. Opinnäytetyö aloitettiin syksyllä 2019 ...
Keudan gastrobiilin sosiaalisen median näkyvyyden lisääminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Keski-uudenmaan koulutuskuntayhtymä, Keuda. Työskentelen itse toimeksiantajalla ja työni päätavoite oli luoda sähköinen ohjekirja henkilöstölle, jolla saataisiin lisättyä Gastrobiilin, ...
CSR Communication on Instagram before and during COVID-19: comparative document analysis of the four most followed town DMO's in Finland
(2022)
The purpose of this study was to understand the possible changes COVID-19 caused to CSR related content on the Instagram accounts of the four most followed town destinations of Finland and also if it affected to the frequency ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Savu Sirkka -oluelle
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen produkti, jonka tuotoksena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Savu Sirkka -oluelle. Savu Sirkka -olut on vuoden 2019 tuotekehityskurssilla kehitetty tuote, jonka kehitystä on ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen ruokamatkailusta ja sen toteuttaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheeksi valikoitui sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen ruokamatkailusta ja suunnitelman toteuttaminen Instagramissa. Opinnäytetyössä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma on rajattu ...
Henkilöbrändin kehittäminen matkailualan vaikuttajalle Instagramissa
(2023)
Vaikuttajamarkkinoinnin valtava kasvu ja suosio on luonut vaikuttajille entistä enemmän mahdollisuuksia luoda uraa Instagramissa. Kohdeyleisön luottamus vaikuttajiin perustuu vaikuttajan vahvaan henkilöbrändiin, jonka ...
Using Instagram for restaurant marketing
(2022)
This is a research -based thesis and this study's objective is to examine the potential of Instagram for restaurant marketing. The impacts of Instagram marketing in the Helsinki restaurant industry are the focus of this ...
Sosiaalisen median toimintasuunnitelma Juhlatalo Majakoskelle
(2022)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö on sosiaalisen median toimintasuunnitelma Juhlatalo Majakoskelle. Toimeksiantaja on Jyväskylässä sijaitseva kokous-, juhla- ja ajanviettopaikka. Opinnäytetyön aihe on ajankohtainen yritykselle, ...