Haku
Viitteet 1-10 / 42
Lapsiperheen onnellistava miniloma Sokos Hotelleissa - unelmien hotellikokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millainen on lapsiperheen onnellistava hotellikokemus Sokos Hotelleissa. Tahtotilana oli ymmärtää, millaiset asiat tuovat arvoa lapsiperheelle hotellimajoituksen aikana, jotta ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...
Asiakaskokemuksesta suuntaa ravintola Lokal Food & Barin toiminnalle
(2020)
Kilpailu monilla toimialoilla, kuten myös ravintola-alalla on nykypäivänä erittäin kovaa. Yritysten on tarjottava jotain sellaista, mikä saa asiakkaat palaamaan uudelleen. Odotuksia vastaava ja perushyvä toiminta ei enää ...
Hemma Hos Rastachef- lounasravintolan vaihtelevien asiakasmäärien selvittäminen
(2021)
Toimeksiantajana on Rastachef Oy Ab, ylläpitämä lounasravintola ”Hemma Hos Rastachef”, Tammisaaren keskustassa. Kasvisravintola on hyvin suosittu, mutta yrityksellä on kuitenkin ollut ongelmia epävakaiden asiakasmäärien ...
Tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin selvittämään miltä tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa näyttää. Opin-näytetyön toimeksiantajana toimii kummankin opinnäytetyön tekijän työnantaja Scandic Hotels Oy, joka on pohjoismaiden ...
Palveluprosessien kehittäminen FreshStop Elielillä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Helsingin rautatieaseman FreshStop Eliel-kahvilalle keväällä 2020. Toimeksiantaja halusi tutkia kahvilan nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ...
Kukaan ei rakasta ravintolaa, jota kukaan ei rakasta : Helsinkiläisten ravintoloitsijoiden käsitys asiakaskokemuksesta ja työntekijäkokemuksesta
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee helsinkiläisten ravintoloitsijoiden näkemyksiä siitä, mistä tekijöistä onnistunut ravintolailta koostuu. Tutkija haastatteli Helsingin parhaiden ravintoloiden ravintoloitsijoita koostaakseen kuvan ...