Haku
Viitteet 1-10 / 14
Asiakaslähtöisen kahvilakonseptin luominen Compass Group Finland Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Compass Group Finland Oy:lle asiakaslähtöi-nen kahvilakonsepti, jota pystyttäisiin hyödyntämään kaikissa organisaation toimipisteissä. Organisaation antama tavoite oli luoda ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...
Tarinat osaksi yrityksen Instagram-viestintää palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Tämän hetken ajankohtaisimpia ominaisuuksia sosiaalisessa mediassa ovat lyhyet stories-toiminnot, joiden on tarkoitus nimensä mukaisesti kertoa yksittäisen henkilön tai yrityksen tarinaa. Stories-videoiden alkuperäinen ...
Designing digital solutions for Haaga-Helia International Services
(2019)
The objective of this thesis is to create a concept for new, digital service solutions for the services offered for students going abroad on student exchange for the time period of one or two semesters. The commissioning ...
Markkinointisuunnitelma ja testaus Late breakfast konseptille Hanasaaren ravintola Johanneksen terassikaudelle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Late breakfast konsepti Hanasaaren ravintola Johannekselle, laatia kyseiselle konseptille markkinointisuunnitelma ja testata nämä yhdessä lanseeraamalla konsepti ravintola Johanneksen ...
Kurssikeskuksen palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on kehittää kurssikeskuksen palveluosaston palvelukon-septi, joka toimii tapana kehittää prosesseja ja ylläpitää palvelun laatua. Kurssikeskuksen varsinainen toiminta on tälläkin hetkellä ...
Palveluprosessien kehittäminen FreshStop Elielillä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Helsingin rautatieaseman FreshStop Eliel-kahvilalle keväällä 2020. Toimeksiantaja halusi tutkia kahvilan nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ...
Palvelumalli Compass Group FS Finland Oy:lle Helsingin Messukeskukseen covid-19 pandemian jälkeiselle ajalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Helsingin messukeskuksen ravintolapalveluiden tuottajan, Compass Group FS Finland Oy:n, tulevaisuuden palvelumalli yhdessä alan toimijoiden kanssa Covid-19 pandemian jälkeiselle ...
Tarinallistaminen ruokamatkailun kehittämisessä : Opas ydin- ja palvelutarinan käsikirjoittamiseen
(2020)
Tarinallistaminen eli tarinalähtöinen palvelumuotoilu on vaikuttamisen menetelmä, joka halutaan ruokamatkailun toimijoiden käyttöön. Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Haaga-Helia ammattikorkeakoulun koordinoima ...
Added value of product registration
(2024)
The case organization Vaisala was interested in finding out whether there was a need for a product registration that would attract customers. More specifically, the elements of added value were under the scope of this ...