Haku
Viitteet 1-10 / 25
Keliaakikko kahvilassa - Gluteenittomien tuotteiden tarjonta ja turvallisuus Helsingin ydinkeskustan kahviloissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Keliaakikko kahvilassa on Keliakialiitto ry:n toimeksiantama tutkimus Helsingin ydinkeskustan kahvilapalveluista. Tutkimus toteutettiin opinnäytetyönä ja sen tavoite oli selvittää gluteenittomien tuotteiden tarjontaa sekä ...
Brändin merkitys leivän ostopäätöksessä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Leipä on Suomessa yksi peruselintarvikkeista. Leivän ostopäätökseen vaikuttavat monet eri tekijät kuluttajilla. Työn tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat siihen, miksi kuluttajat ostavat tietyntyyppistä ...
The first steps for starting global businesses in Finland - From idea until the business plan : Project: Barisma – The worldwide website for bars, nightclubs and cafes
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
This thesis describes the author’s early-stage experience in starting a global business in Finland and explains the challenges, and also opportunities, occurred along the way from the moment the idea came to life until a ...
Hotellin vastaanottohenkilökunnan motivoinnilla lisämyyntiä : Tapaustutkimus: Sokos Hotels -ketju
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Keväällä 2008 alkanut taantuma sai yritykset tarkastelemaan entistä tarkemmin kannattavuuttaan ja toimintatapojaan. Myös majoitusalalla on ollut paineita keksiä uusia tulonlähteitä, jotta myynti saataisiin pidettyä edes ...
Lepoaikojen toteutuminen hotelli- ja ravintola-alalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten päivittäiset tauot, vuorokausilepoajat ja viikkolepoajat toteutuvat hotelli- ja ravintola-alan yrityksissä, sekä kartoittaa alan työntekijöiden mielipiteitä lepoaikojen ...
SpicyTones- A food blog production
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
This thesis is written to demonstrate the learning outcome of the author in creating a food blog project, named SpicyTones. The goals of the thesis are to create a successful food blog, to educate the society about Asian ...
Markkinointiviestintä osana yrityksen markkinointia: Markkinointikampanjan suunnittelu Sokos Hotel Arinan kokousosastolle
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa markkinointikampanja. Kohderyhmäksi muodostui 30–40-vuotiaat miehet ja naiset, mutta päähuomio oli kuitenkin naisilla. Tarjous suunniteltiin tarkoituksella ...
Espoo kokous- ja kongressikaupunkina: kaupungin henkilöstön mielipiteitä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Suomalaisia pidetään järjestöaktiivisena kansana ja järjestöt ovat tärkeä kokouksia ja kongresseja järjestävä taho. Kokous- ja kongressimatkailu tuo rahaa valtiolle ja kohdekaupungille. Lisäksi sillä on vaikutusta kohteen ...
Energiatehokkuus BW Hotel Haagan ympäristöjohtamisen haasteena
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Energiankulutuksen jatkuvasti kasvaessa ja energian hinnan noustessa energiatehokkuuden parantamiseen on alettu kiinnittää maailmanlaajuisesti yhä enemmän huomiota. Energiatehokkuus on myös tärkeä osa kestävää kehitystä ...
Lapsiasiakkaiden huomioon ottaminen ravintoloissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
Lapsiperheistä on tullut viime vuosikymmenien aikana tärkeä asiakasryhmä Suomen ravintoloissa. Lapsiasiakkaita on alettu ottaa aiempaa paremmin huomioon. Nykyään on myös ravintoloita, joiden kohderyhmään lapsiperheet ...