Haku
Viitteet 1-10 / 21
Asiakaskokemuksen kehittäminen Sokos Hotel Presidentin aamiaisella
(2019)
Tämä opinnäytetyö suoritetaan osana Matkailun koulutusohjelmaa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Original Sokos Hotel Presidentti. Opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehitysehdotuksia Presidentin aamiaispalveluiden ...
Ravintola On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli kerätä tietoa siitä, vastaako On the Rocksin tapahtumatoiminta asiakkaiden odotuksiin ja onko tapahtumatoiminnan ...
Asiakastyytyväisyys Tallink Silja Oy:n lähtöselvitysautomaatteihin Länsiterminaali 2:ssa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Kyseessä on tutkimustyyppinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä lähtöselvitysautomaatteja kohtaan. Tutkimus rajattiin ...
Customer Feedback System for Sandro restaurant
(2020)
Customer feedback is essential for businesses to understand the customer’s needs. It is the interaction between a customer and a business. Without customers there are no businesses, and therefore maintaining customer ...
Asiakastyytyväisyystutkimus tuulitunneli Föönille
(2019)
Fööni on syyskuussa 2018 avattu tuulitunneli, joka sijaitsee kauppakeskus Redissä, Helsingin Kalasatamassa. Tuulitunneli on vapaapudotussimulaattori, jossa pääsee kokeilemaan lentämistä matalalla kynnyksellä. Föönin ...
Suomenlinnan onnistuminen matkailukohteena asiakaspalautteen perusteella vuonna 2018
(2019)
Helsingin edustalla sijaitseva Suomenlinnan merilinnoitus on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista, jossa käy vuosittain yli miljoona kävijää. Tämän maailmanperintökohteen ylläpitämisestä, restauroinnista, hallinnoinnista ...
Helsinki-Vantaan lentoaseman asiakaspalvelutyytyväisyystutkimus
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tutkimus, jossa selvitetään Helsinki-Vantaan lentoaseman asiakaspalvelutyytyväisyyttä. Lentoasemalla palveluihin kuuluu pakollisten vaiheiden palvelupolku, joihin kuuluu lähtöselvitys, matkatavaroiden ...
Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajien omatoimisen lähtöselvityksen kehittäminen Länsiterminaali 2:ssa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja tutkia kuinka Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajat kokevat omatoimisen lähtöselvityksen nykytilan Länsiterminaali 2:ssa ja kuinka sitä voisi kehittää yrityksen ja ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen alueohjelman keinoin Nelonen Media Liven festivaaleilla
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön toimeksiantaja oli Nelonen Media Live ja se vastasi toimeksiantajan tarpeeseen kehittää asiakaskokemusta festivaaleilla. Toimeksiantajan toiveena on saada myös asiakasymmärrys vahvemmin ...
Helsinki-Vantaan lentoaseman joukkoliikenteen asiakastyytyväisyys
(2019)
Lentoliikenne Helsinki-Vantaan lentoasemalla kasvaa uusien reittien sekä lentoyhtiöiden myötä ja samalla matkustajamäärät kasvavat. Helsinki-Vantaan lentoasemalla on käynnissä myös kehitysohjelma, jossa terminaaleja ja ...