Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakastyytyväisyys Tallink Silja Oy:n lähtöselvitysautomaatteihin Länsiterminaali 2:ssa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Kyseessä on tutkimustyyppinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä lähtöselvitysautomaatteja kohtaan. Tutkimus rajattiin ...
Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajien omatoimisen lähtöselvityksen kehittäminen Länsiterminaali 2:ssa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja tutkia kuinka Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajat kokevat omatoimisen lähtöselvityksen nykytilan Länsiterminaali 2:ssa ja kuinka sitä voisi kehittää yrityksen ja ...
Tallink Siljan yritys- ja ryhmäasiakkaiden kohdepalveluiden kehittäminen digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Työn alkuperäinen tavoite oli kehittää Tallink Siljan yritys- ja ryhmäasiakkaiden kohdepalvelumyyntiä palvelumuotoilun keinoin. Keväällä 2020 puhjennut ...