Haku
Viitteet 1-10 / 10
Saa puhua – Urheilupodcastien hyödyntäminen Warkauden Lehdessä
(2021)
Kehittämishanke sai alkunsa ihmettelystäni, miksi suomalaisessa lehdistössä on tehty niin vähän urheilupodcasteja. Toinen mietinnän aihe oli, mitä mieltä lehden lukijat niistä ovat; tuotteista, joita harvemmin on nähty ...
Marketing strategies and their psychological impact on customers in 2020
(2021)
This thesis will examine the question of how promotion works and influences users psychologically. Proving the point that advertising, in general, has quite a complex set of various tools and tricks to prompt a buyer to ...
Suomalaiset uutismediat sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyössäni havainnoin, miten suomalaiset uutismediat käyttävät sosiaalista mediaa. Selvitän, kuinka paljon sisältöä tuotetaan ja minkälaisia aiheita käsitellään. Opinnäytetyöni koostuu laadullista ja määrällistä ...
Katsaus 360° verkkomedian suosituimpiin juttuihin ja sisältöön
(2022)
Verkkoanalytiikka on noussut verkkojournalismissa keskeiseen rooliin digitalisaation myötä. Nykyään isot mediatalot seuraavat herkeämättä lukuja, jotka kertovat julkaistun sisällön nykyaikaisesta levikistä. Luvut ovat hyvä ...
Flippaava juttu – kääntyvä kortti -tekniikan hyödyntämismahdollisuudet verkkojournalismissa
(2021)
Kääntyvä kortti -tekniikalla tarkoitetaan verkkosivujen sovellusta, joka mahdollistaa kahden vaihtoehtoisen sisällön esittämisen eli oletussisällön lisäksi käyttäjällä on mahdollisuus klikata korttia avatakseen toisen ...
Taiteilija teoksenaan - sosiaalinen media itseilmaisun välineenä henkilöbrändien maailmassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päämäärä on tarkastella ja selvittää sosiaalisen median tuomia itseilmaisullisia mahdollisuuksia erityisesti nuorille ihmisille. Käsitys luovuudesta ja taiteilijasta itsestään ovat monimuotoistuneet, ...
Arvovaltainen pääkirjoitus ja aihetunnisteiden sosiaalinen media – miten Helsingin Sanomien pääkirjoitukset ja Suomi-Twitterin suosituimmat keskustelunaiheet kohtaavat?
(2022)
Helsingin Sanomissa ja Twitterissä ovat vastakkain perinteinen journalistinen media ja uusi sosiaalinen media: Pohjoismaiden suurin sanomalehti arvovaltaisine pääkirjoituksineen sekä sosiaalisen median ”kupla”. Molemmista ...
Kaupunkilehti Länsiväylän toimituksen monikanavainen työprosessi ja Instagram-tilin kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen espoolaisen kaupunkilehti Länsiväylän toimitusprosessi on ja miten se mukautuu sosiaalisen median kanavan Instagramiin sisällöntuotantoon. Tein opinnäytetyön toimeksiantona ...
Yhden mediakasvatusprojektin anatomia
(2023)
Työn pääteema on yksi mediakasvatusprojekti, jonka anatomiaa käydään läpi alusta loppuun. Työssä tutkitaan kohdeyleisöjä, tavoitteiden asettelua, onnistumista ja prosessin ongelmia.
Sosiaalisen median ohjeistus uudelle verkkomedialle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus on luoda toimiva ja eettinen sosiaalisen median ohjeistus Haaga-Helia ammattikorkeakoulun journalismin koulutusohjelman 360°-journalismia verkkomedialle.
Haaga-Helian ...