Haku
Viitteet 1-10 / 65
Lifestyletoimittaja vuonna 2030, mitä median murroksen jälkeen?
(2019)
Kehittämistyöni tavoite on tutkia tulevaisuuden ennakoinnin avulla median murroksen vaikutusta erityisesti lifestyletoimittajan työhön. Millaista on lifestylesisältöä tekevän toimittajan työ vuonna 2030? Millainen on ...
Hyvän työn tekijät esiin!: Ulkoministeriön kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan ulkoministeriön kehitysyhteistyöpolitiikan osaston kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestintää ja annetaan konkreettisia ehdotuksia viestinnän kehittämiseksi. Tavoitteena on avoimempi hankeviestintä ...
Vihapuhetta sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyössä kuvataan, mitä vihapuhe on ja sen eri ilmenemismuodot sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä määritellään, mitä tarkoitetaan vihapuheella ja miten se eroaa vihaisesta puheesta, mitä ominaisuuksia vihapuhe ...
Vuorovaikutuksen kehittäminen toimituksen ja freelancerin välillä erityisesti palautteen ja briiffauksen näkökulmasta
(2020)
Työni tavoitteena oli parantaa toimituksen ja freelancerin välistä vuorovaikutusta ja palautekulttuuria. Aiempaan, vuonna 2007 valmistuneeseen, toimituksen sisäistä palautekulttuuria koskevaan opinnäytetyöhöni ja ...
Yle Metropoli: Monimediaisen toimituksen työkulttuurin kehittäminen
(2020)
Kehittämistyössä tutkitaan Yleisradion Metropoli-toimituksen työskentelyä organisaatiomuutoksen jälkeen, jolloin sekä uusien työskentelytapojen soveltaminen käytäntöön että yhteistyön sujuvuus vaativat hiomista. Tutkimuksen ...
Saa puhua – Urheilupodcastien hyödyntäminen Warkauden Lehdessä
(2021)
Kehittämishanke sai alkunsa ihmettelystäni, miksi suomalaisessa lehdistössä on tehty niin vähän urheilupodcasteja. Toinen mietinnän aihe oli, mitä mieltä lehden lukijat niistä ovat; tuotteista, joita harvemmin on nähty ...
Iltalehden toimittajan ja yleisön vuorovaikutuksen lisääminen konseptin avulla Vuoden Auto Suomessa 2021 -tapahtuman uutisoinnissa
(2021)
Suunnittelin kehittämistyönäni konseptin iltalehden autotoimittajalle. Konseptin tavoitteena oli lisätä vuorovaikutusta lehden autotoimittajan ja yleisön välillä Vuoden Auto Suomessa 2021 -tapahtuman uutisoinnissa.
Tiistaina työntekijä, torstaina toiminimellä – työsuhteen ja yrittäjyyden yhdistäminen journalistina
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään, voiko työsuhteessa oleva journalisti toimia viestinnän alalla sivutoimisena yrittäjänä. Tutkimustyö on kohdistettu sanomalehdille ja sanomalehdissä toimiville journalisteille.
Tutkimustyön ...
Jotain vanhaa, jotain uutta – sisältömarkkinoinnin koulutuspaketti toimittajille
(2020)
Tämän kehittämishankkeen tarkoitus on kehittää koulutus journalisteille, jotka ovat siirtymässä, siirtyneet tai kiinnostuneita siirtymään tekemään sisältömarkkinointia. Hankkeeni taustalla on median murros, jonka myötä ...
Miten tehdä kohderyhmän tarpeiden mukainen verkkovalmennuskurssi?
(2019)
Elintapoja korjaamalla saataisiin ehkäistyä ja parannettua lukuisia sairauksia. Stressi on keskeinen tekijä työikäisten sairastumisessa. Kehittämishankkeen tarkoituksena oli suunnitella verkkovalmennuskurssi, minkä sisällön ...