Haku
Viitteet 1-7 / 7
Projektin sisäisen viestinnän kehittäminen yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen
(2020)
Tässä työssä on tutkittu sähköverkonrakentamisprojektin aikana tapahtuvaa sisäistä viestintää yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen. Kohdeyritys on infrarakentamisen parissa pitkään työskennellyt perheyritys. Yritys on ...
Yrityskulttuurin osa-alueen kehittäminen työntekijälähtöisesti palvelumuotoilua hyödyntäen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työntekijälähtöisesti tutkimuksen kohteena olevan kansainvälisen myyntiorganisaation yrityskulttuurin osa-aluetta palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Varsinaista ...
Terveysturvallisuus ja työhyvinvointi Katajanokan terminaalissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee terveysturvallisuutta Katajanokan terminaalissa. Vuonna 2020 maailmanlaajuinen pandemia, Covid-19, on aiheuttanut ennen näkemättömän matkustajakadon matkailuyrityksissä ja myös Viking Linen ...
Hyvä työntekijäkokemus perehdytyksen aikana itseohjautuvassa organisaatiossa
(2020)
Hyvällä työntekijäkokemuksella on positiivinen vaikutus yritysten tulokseen, ja se auttaa heitä kilpailemaan hyvistä työntekijöistä. Työntekijöiden ollessa sitoutuneita ja hyvinvoivia haluavat he tehdä kaikkensa organisaation ...
Storytelling and gamification as core elements in experience design – case kekrihunt2021 in Viaporin Kekri
(2023)
Within today’s emerging experience economy, it has become crucial for tourism and hospitality providers to stand out by offering memorable and engaging experiences. It is uniqueness, multisensory engagement, and stimulation ...
Asiakkaan kokeman arvon tunnistaminen ja syvempi asiakasymmärrys palvelun kehittämisen pohjana: Case xx -isännöintikonserni
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tunnistaa isännöintikonsernin asiakkaiden kokemaa arvoa ja syventää asiakasymmärrystä palvelun kehittämiseksi sekä palvelukuvauksen ja asiakaslupauksen laatimiseksi. Lisäksi työllä ...
Enhancing Guest Participation and Experiences in Events: Case Viaporin Kekri
(2022)
This thesis is a product-based academic document focusing on enhancing guest participation and experiences in events, with the use of Viaporin Kekri event as a test field. The authors of the thesis were commissioned by the ...