Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakasvastaavien toimintamallin kehittäminen ja palautteen hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
Palvelujen tuottamisen ja kehittämisen asiakaslähtöisyys sekä asiakkaan asiakaskokemus on noussut toimintaa ohjaavaksi tekijäksi. Muuttuva toimintaympäristö tuo haasteita asiakkaan ja palveluntuottajan asiakaskohtaamiseen. ...
Wikin hyödyntäminen IT Helpdeskin asiakaspalvelutyössä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tavoitteena on tutkia wikin hyödyntämistä IT-tukipalvelun asiakaspalvelutyössä. Tavoitteena on laatia muun muassa ongelmakohdat ja kestävän kehityksen huomioonottava wikin kehittämissuunnitelma. Opinnäytetyöni ...