Haku
Viitteet 1-7 / 7
Instagram usage in animal rescue associations
(2020)
Tässä tutkimuksessa analysoitiin eläinsuojeluyhdistysten valintoja profiilin rakentamiseen sosiaalisen median sivusto Instagramissa ja millaista sisältöä ne pääasiassa tuottavat kyseiselle alustalle sekä erityyppisten ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Ratsastuksesta hevosharrastukseen : Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2020)
Sosiaalinen media on jatkuvasti läsnä jokapäiväisessä elämässämme. Näin ollen myös yritysten läsnäolo sosiaalisessa mediassa on nykyään lähes välttämätöntä. Kilpailu on kuitenkin kovaa, eikä pelkkä omien tuotteiden tai ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...
Greta Thunbergin viestintä ja vaikuttaminen
(2020)
Ilmastokeskustelu on ajankohtaisempaa kuin koskaan ja sen tärkeys on kasvanut ilmastonmuutoksen vaikutusten vahvistuttua ympäri maailmaa. Nuori ilmastoaktivisti Greta Thunberg on saanut maailman nuorten äänen ja huolen ...
Järjestöjen sisällöntuotanto Facebookissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten järjestöt kohdentavat sisältöjään kohderyhmilleen Facebookissa. Työssä perehdytään siihen, mitä järjestöviestintä ylipäätään on, sekä miten laadukasta sisältöä järjestöt tuottavat ...
Startupin strateginen asiantuntijabrändäys ja medianäkyvyyden saavuttaminen
(2020)
Asiantuntija viestii taitavasti, mutta prosessi kohti asiantuntijabrändiä on paljon muutakin kuin hyvää viestintää. Asiantuntijan oma kilpailuetu määrittelee viime kädessä sen, pystyvätkö sidosryhmät nostamaan hänet ...