Haku
Viitteet 1-10 / 22
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Brändi näkyväksi Instagramissa: Case Espoon Tanssiopisto
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa Espoon Tanssiopiston brändiä Instagramissa. Ratkaisuna valmistettiin Instagram-ohjeisto, jota pohjana käyttäen toimeksiantaja voisi yhtenäistää niin visuaalista kuin sanallistakin ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Sosiaalinen media rakennusalan rekrytoinneissa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kuinka rakennusalan yritykset hyödyntävät sosiaalisen median palveluita rekrytoinneissaan, millaista lisäarvoa sosiaalinen media voi tuoda rakennusalan rekrytointeihin ja sitä millaiset ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa ja digitaalinen portfolio
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa ja digitaalinen portfolio työnhaun tukena. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen, sillä siinä syntyy produkti eli työnhakua tukeva digitaalinen ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Sisältömarkkinointi sosiaalisessa mediassa artistin näkökulmasta
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö keskittyy sisältömarkkinointiin sosiaalisessa mediassa musiikkialalla vaikuttavan elektronisen musiikin tuottajan näkökulmasta. Työn tavoitteena on edistää tämän tunnettuutta ja näkyvyyttä ...
Sosiaalisen median rooli asiakasymmärryksen kasvattamisessa
(2019)
Yksi yritysten tärkeimpiä tehtäviä on asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja oman ratkaisun tarjoaminen niihin. Yritykset voivat kartoittaa asiakkaiden tarpeita useilla eri tavoilla, mutta digitalisaation ja massadatan ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Tanssilalle
(2019)
Sosiaalisen median ollessa täynnä sisältöä eri henkilöiltä ja yrityksiltä on joukosta erottuminen yhä vaikeampaa. Ihmisten katseista taistellaan ja kaikki yrittävät tuottaa kiinnostavaa ja koukuttavaa sisältöä. Aina siinä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt kuluttajamarkkinoille
(2019)
Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä vaikuttajamarkkinoinnilla on yhä suurempi rooli yritysten markkinoinnissa. Kuluttajien huomiosta kilpaillaan useassa eri kanavassa samanaikaisesti ja uusimpien tutkimusten perusteella ...