Haku
Viitteet 1-10 / 14
Liikunnalliset elämäntavat osaksi arkea ratsastuksen harrastajille - videoilta vinkkejä liikkuvampaan arkeen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa suunnitelma ja kuvata sisältö nuoria kiinnostaviin sosiaalisen median videoihin ja julkaista ne Suomen Ratsastajainliiton Instagram-tilillä Stories-työkalulla. Videoiden sisältö ...
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Sisällöntuotannon kehittäminen Instagramissa - Case Fit Lahti
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kuntosalin Instagramin sisällöntuotantoa sekä lisätä sen suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta. Tarkoituksena oli selvittää millainen sisällöntuotanto tuo lisäarvoa ...
Urheilijan henkilöbrändin merkitys huippu-urheilussa
(2021)
Tänä päivänä henkilöbrändit ovat näkyvä osa urheilua, mutta aiheen tutkiminen on vielä vähäistä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esille nykypäivän näkemys urheilijan henkilöbrändistä ja sen mahdollisuuksista ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Koulutusprojekti urheilijan henkilöbrändin kehittämiseen Instagram-kanavassa
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajan 10 Sports Marketing Hubin urheilijoiden henkilöbrändejä Instagram-kanavassa, mahdollistaen parempien kumppanuuksien luomisen. Kehittämisprojektissa ...
Opas urheilijan henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäyteyön tarkoituksena oli tuottaa urheilijoille suunnattu opas henkilöbrändin rakennuk-seen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantajana toimi 10 Sports Marketing Hub Oy, joka erikoistuu urheilumarkkinointiin ja digitaalisiin ...
Opas urheiluseuran brändäykseen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Urheilun brändäys sosiaalisessa mediassa on hyödyllistä ja tärkeää jatkuvasti digitaalisesti kehittyvässä maailmassa. Tänä päivänä brändäys on näkyvä osa urheilua, mutta Suomessa urheilutoimijoilla on vielä paljon parannettavaa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma osana PK Coaching Oy:n markkinointia
(2022)
Työn tavoitteena oli kehittää suunnitelmallinen työkalu yrityksen sosiaalisen median markkinointiin, jotta yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman toimivaa ja tehokasta kaikkien käytettävissä ...