Haku
Viitteet 1-5 / 5
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma osana PK Coaching Oy:n markkinointia
(2022)
Työn tavoitteena oli kehittää suunnitelmallinen työkalu yrityksen sosiaalisen median markkinointiin, jotta yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman toimivaa ja tehokasta kaikkien käytettävissä ...
Suunnistuskilpailun sosiaalisen median markkinointiopas
(2023)
Sosiaalinen media osana urheilutapahtumien markkinointia on osa nykypäivää. Sosiaalisessa mediassa markkinointi on ilmaista tai verrattain halpaa, joten se on nykypäivänä kaikkien saatavil-la. Helposta saatavuudesta ja ...
Someammattilaisen osaajaprofiili nyt ja tulevaisuudessa
(2024)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia taitoja ja osaamista sosiaalisen median alan ammattilaiselta vaaditaan nykyhetkessä ja tulevaisuudessa. Tavoitteena oli tutkimuksen pohjalta luoda yksi tai ...