Haku
Viitteet 1-7 / 7
Newsletter and guide implementation for a lodging company
(2019)
Digital development in recent years has played a major role in the travel and tourism industries. Nowadays, all travel-related processes can be done online. People are used to searching for travel inspiration and information ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...
Vaikuttajamarkkinointi matkailualalla - onnistuneen toteutuksen elementit
(2019)
Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttajan ja yrityksen välistä yhteistyötä, jossa vaikuttaja välittää yrityksen viestiä omalla persoonallisella tavallaan kohdeyleisölle. Ilmiönä se ei ole uusi, mutta sosiaalisen median nousun ...
C2C markkinointi matkareittien luomiseen
(2022)
Opinnäytetyön päätavoite on ymmärtää C2C-markkinoinnin merkitys liiketoiminnassa matkailualan ympäristössä. Päätavoitteen saavuttamiseen asetettiin kolme alatavoitetta. Ensimmäinen alatavoite on ymmärtää C2C-ostoprosessin ...
Etelä-Korea matkailun mainostus suomalaisessa mediassa
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Etelä-Korean matkailun mainostuksen laatu ja monipuolisuus. Tutkimuksen avulla pyrittiin saamaan selville, millaisena matkakohteena vastaajat olivat mieltäneet Etelä-Korean ja mistä ...
Vastuullisuusviestinnän kehittäminen matkailuyrityksessä – opas Vaasan seudun matkailutoimijoille
(2022)
Tämä toiminnallisena työnä tehty opinnäytetyö tarkastelee vastuullisuusviestintää matkailuyrityksen näkökulmasta. Vastuullisuusviestinnällä on merkittävä rooli kestävän matkailun edistämisessä. Kestävä matkailu on tunnistettu ...
Matkailusta kiinnostuneiden nuorten aikuisten tavoittaminen matkanjärjestäjien sosiaalisessa mediassa
(2023)
Matkanjärjestäjien palvelut ja sosiaalisen median markkinointi on useimmiten osoitettu tavoittamaan suurimmat asiakassegmentit, kuten lapsiperheet ja vanhukset. Tällöin matkanjärjestäjät eivät välttämättä tavoita nuoria ...