Haku
Viitteet 1-10 / 56
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
Brändi näkyväksi Instagramissa: Case Espoon Tanssiopisto
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa Espoon Tanssiopiston brändiä Instagramissa. Ratkaisuna valmistettiin Instagram-ohjeisto, jota pohjana käyttäen toimeksiantaja voisi yhtenäistää niin visuaalista kuin sanallistakin ...
Vaateyrityksien markkinointiviestintä Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vaatebrändin markkinointiviestintä Instagramissa. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointiviestinnän opas Instagramia varten, ja tällä oppaalla ...
Henkilöbrändäys Instagramissa
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä Instagramissa. Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille toimenpiteitä ja menetelmiä, mitä kattavan henkilöbrändin ja mikrovaikuttajan profiilin rakentaminen ...
Vähittäiskaupan mainostaminen tulevaisuudessa – Case K-Citymarket Järvenpää
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vähittäiskaupan mainostamisen nykyhetkeä ja tulevaisuutta, sekä kertoo sen markkinointi- ja mainontamahdollisuuksista eri sosiaalisissa medioissa. Facebook ja Instagram ovat sosiaalisen median ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Instagramin hyödyntäminen rekrytoinnissa
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan Instagramin hyödyntämistä rekrytoinnissa. Opinnäytetyön taustalle on tehty kvalitatiivinen tutkimus. Tavoitteena on tutkia ja vertailla Terveystalon kilpailijoiden Instagram tilejä. Tarkoituksena ...
Instagram digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Instagramin käyttöönotto digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä. Se on vuonna 2018 perustettu suomalainen graafisen alan kasvuyritys. Tavoitteena on laatia toimeksiantajalle ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Instagram-sisältösuunnitelma ja vuosikello Levin Huoneistolomille
(2024)
Sosiaalinen media on nykyään hyvin paljon läsnä ihmisten elämässä, minkä vuoksi yritykset käyttävät sitä myös paljon markkinoinnissaan. Etenkin pienet yritykset tukeutuvat paljon sosiaaliseen mediaan ja hyötyvät sen kautta ...