Haku
Viitteet 1-9 / 9
Mihin skene menee? Transmoderni Haaga 2025
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
Tavoitteenani on kuvata koronaa edeltäviä ja epidemian aikaansaamia ilmiöitä Suomen markkinoilla, sillä toimialaamme arvioidaan aikaa pandemiaa ennen ja sen keskellä. Esityksen ytimenä ovat kotimaisen mara-alamme keskeiset ...
KORONAEPIDEMIAN VAIKUTUS SUOMALAISTEN MATKAILUUN : Kansainvälinen kyselytutkimus kuluttajille Suomen maaraportti
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
Koronaepidemia on osunut erityisen rajusti matkailualaan.Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää suomalaisten lomanvietto- ja matkasuunnitelmia, asennoitumista lomailuun sekä lomasuunnittelussa tärkeinä pidettyjä ...
Korona uudistaa opetusta
(Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
Tampereen ammattikorkeakoulun vararehtori Päivi Karttunen aloitti puheensa kiinnostavalla kysymyksellä: – Mitä sellaista osaamista ammattikorkeakouluilla on, jolla se voisi kilpailla Googlea vastaan?
Veneilyn taloudelliset vaikutukset
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
Veneilyn tulo- ja työllisyystutkimuksen tulokset kertovat, että kasvava veneilyharrastus tuo kuntiin lähes 400 miljoonan euron matkailutulot. Veneilijät työllistivät suoraan lähes 2500 henkilötyövuotta ja välillisesti ...
Maksutonta apua kriisistä nousuun
(Restamark Oy, 2020)
Haaga-Helian, Laurean ja Metropolian yhteinen SUN – 3AMK -hanke tuo uusmaalaisten yritysten tueksi ammattikorkeakoulujen tarjoamia keinoja kriisistä selviämiseen.
SUN - Hiukan aurinkoa marata-alan yrittäjille koronakriisin keskellä
(SKO ry, 2020)
Kevätlukukausi 2020 jää varmasti kaikkien mieleen ajanjaksona, jolloin päivittäiset rutiinit ja sovitut
työt muuttuivat kertarysäyksellä. Koronavirus rampautti etenkin omalle työyhteisölleni
keskeistä toimialaa eli ...
Determinants of the continuance intention of Airbnb users: consumption values, co-creation, information overload and satisfaction
(Emerald, 2019)
This study examines the relationships among the dimensions of consumption values (functional, social and emotional), co-creation, information overload, satisfaction and continuance intention derived from the use of the ...
Customer insights of sustainability and responsibility in leisure travel intermediation in Finland
(Peter Lang, 2021)
Travel intermediation has changed almost totally after the introduction of the Internet and electronic market places supported by it. One of the main questions is that what is the role of traditional travel intermediaries ...
A Conceptualization of the Senses, Emotions, and Memories in Memorable Tourism Experiences
(IGI Global, 2020)
This chapter explores a conceptualization of the elements that create a memorable tourism experience – senses, emotions, and memories. A comprehensive and coherent theoretical model is established to explain the complexities ...