Haku
Viitteet 1-9 / 9
Tiedolla johtaminen myyntityössä
(2019)
Teknologian kehittyminen on luonut yrityksille täysin uusia mahdollisuuksia ja keinoja tehostaa omaa liiketoimintaa. Yksi tämän hetken yleisimmistä yritysten kehittymisen haasteista liittyy datan paljouteen sekä sen ...
Toimivan verkkokaupan tuntomerkit
(2019)
Opinnäytetyössä käsitellään toimivan verkkokaupan tuntomerkkejä. Opinnäytetyön kohderyhmään kuuluvat yrittämisestä kiinnostuneet ja toimijat, joilla on jo olemassa oleva verkkokauppa. Verkkokauppaa ja menestyvää liiketoimintaa ...
Henkilökohtainen kehittyminen henkilökohtaisten myyntikohtaamisten ammattilaiseksi
(2021)
Opinnäytetyö tutkii kirjoittajan omaa kehittymistä myyntityön koulutusohjelman ja alkavan myyntiuran aikana henkilökohtaisen Business-to-Business (B2B) -tyyppisen myyntityön, sekä siihen liittyvien myynti- ja asiakaskohtaamisten ...
Opas SPU:lle tehokkaaseen myyntiprosessiin
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä SPU:lle opas tehokkaaseen myyntiprosessiin. Myyntiprosessi jaetaan prosessin eri osiin ja jokainen kohta käydään läpi erikseen, jotta varmistetaan myyjien tehokas ja eettinen toiminta ...
Opas B2B-etämyyntiin siirtymiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoittena on tuottaa opas yrityksille etämyyntiin siirtymiseen.
Oppaaseen on kerätty parhaita käytänteitä, joita Covid-19 pandemian myötä yritykset ja
oppilaitokset ovat jakaneet. Opas käsittelee ...
Miten myyntiprosessi eroaa B2B-lähimyynnissä vs. B2B-etämyynnissä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan myyntiprosessia ja siihen kohdistunutta muutosta siirryttäessä etämyyntiin. Tavoitteena on selvittää mikä on muuttunut koko myyntiprosessisa, kun on siirrytty etätapaamisiin, mutta tarkemmin ...
Lisääntyneen tiedon vaikutus myyntineuvotteluun
(2023)
Tässä kirjallisuuskatsauksena toteutetussa opinnäytetyössä tutkitaan lisääntyneen tiedon eli datan vaikutusta myyntineuvotteluun.
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuinka lisääntynyt data vaikuttaa myyntineuvotteluun ...
Digital transformation and value-based selling activities: seller and buyer perspectives
(Emerald Group, 2021)
Purpose
This study aimed to examine the digital transformation of business-to-business (B2B) sales and its effects on the management of value-based selling.
Design/methodology/approach
The study adopted a qualitative ...
Tavoitteiden merkitys myyntityössä Yrityksessä X
(2024)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritykselle, joka halusi pysyä anonyymina, joten tutkimuksessa yrityksen nimenä käytettiin Yritys X:ää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää mitä myyntitavoitteet todella merkitsevät ...