Haku
Viitteet 1-10 / 23
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
CRM-järjestelmän valinta pienyritykselle
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on CRM-järjestelmät. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää minkä
tyyppisiä ja mitä CRM-järjestelmiä on olemassa, mitä toiminnallisuuksia CRM-järjestelmissä
on ja mikä CRM-järjestelmä sopii ...
Lohkoketjuteknologia yritystoiminnan tukena Suomessa
(2021)
Opinnäytetyö on tehty antamaan tietoa lohkoketjuteknologioiden hyödyntämisestä yritysmaailmassa. Tämä työ on rajattu koskemaan Suomen yritysmaailmaa, jotta aihealueesta ei tulisi liian laaja. Lohkoketjuteknologioista ollaan ...
Prosessikuvaus: Todellisten toteutuneiden kulujen seuranta pienessä tuotantoyrityksessä
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kuvataan pienen tuotantoyrityksen prosessi tuotteen
todellisten toteutuneiden kustannusten seurannalle. Työllä ei ole toimeksiantajaa, vaan se pohjautuu työssä saavutettuun kokemukseen ...
Suomalaisten muotialan pienyritysten rahoitusmahdollisuudet kansainvälistymiseen Japaniin ja Etelä-Koreaan
(2022)
Kansainvälistyminen on mielessä monella suomalaisella pienellä muotialan yrityksellä. Suomalainen design nähdään Aasiassa laadukkaana ja Suomi-kuva positiivisena. Pienyritysten voi kuitenkin olla vaikea saada rahoitusta ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Kevytyrittäjyys – perinteisen työelämän haastaja
(2021)
Kevytyrittäjyys on trendikäs sana, jolla ei ole vakiintunutta merkitystä Suomessa eikä kyseistä termiä tunnisteta lainsäädännössä. Tämä antaa eri viranomaistahoille sekä palveluntarjoajille mahdollisuuden määritellä ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeelle
(2022)
Opinnäytetyössä laadittiin markkinointisuunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeen koulutuksille. Haaga-Helian järjestämä hanke tarjoaa uusimaalaisille pk-yrityksille ilmaisia koulutuksia tekoälyyn, automaatioon ...
Liiketoimintasuunnitelma aloittavalle yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda aloittavalle yritykselle liiketoimintasuunnitelma. Toimeksiantajana toimii yritys x. Yritys toimii lasten päivähoitoalalla, ja tarjoaa palveluita päiväkoti-ikäisille lapsille ja heidän ...
Tiedolla johtaminen kansainvälisessä yrityksessä
(2021)
Kasvava digitaalisuus ja globalisoituminen edellyttävät, että yritysten on entistä tärkeämpää olla tietoisia siitä, mitä organisaatiossa tapahtuu eri maissa. Yrityksien tulee globaalissa maailmassa tehdä päätöksiä nopeasti ...