Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-5 / 5
Sujuvaa yhteiskirjoittamista! Yhteiskirjoittamisen lista auttaa yli sudenkuoppien
(AMKIT-konsortio, 2021)
Yhteiskirjoittaminen voi parhaimmillaan olla älyllistä ilotulitusta ja jaetun osaamisen kautta oppimisen juhlaa, mutta pahimmillaan se voi olla myös viimeinen myllynkivi raskaan tutkimusprojektin päätteeksi. Ongelmatilanteissa ...
Haaga-Helia digitalisoi opinnäytetyöprosessin – ohjaajat ja opiskelijat rakentamassa Wihiä
(AMKIT-konsortio, 2021)
Opinnäytetyöprosessi sitoo suuren määrän ohjaajia, koordinaattoreita sekä toimistohenkilökuntaa, ja opiskelijoiden edistymisestä prosessissa ovat kiinnostuneita myös koulutusohjelmajohtajat ja opiskelijoiden omat opintojen ...
Digitalizing Teaching Processes – How to Create Usable Data with Minimal Effort
(European University Information Systems, 2020)
Having enough timely and correct data is essential for decision making, and information systems (IS) are largely used to collect that data. However, the traditional form-based solutions do not always produce adequate data. ...
An outcome of expert-oriented digitalization of university processes
(Springer Science and Business Media, 2020)
Digitalization challenges the way in which business processes are seen. The potential for enhancement is even recognized in business areas that traditionally have little to do with IT. Even though universities have ...
Personalizing the Learning Process With Wihi
(University of Maribor, University Press, 2020)
Societies are changing rapidly because of automation and digitalization, but local and global business environments are also becoming more volatile. Changing societies also place requirements on education: the ...