Haku
Viitteet 1-5 / 5
Henkilöbrändin rakentaminen vahvuuksia kartoittamalla.
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa erilaisia työkaluja käyttäen vahvuu-det, joiden pohjalta vastavalmistuneen on hyvä aloittaa henkilöbrändinsä rakentaminen. Opinnäytetyön rakenne seuraa vetoketjumallia, ...
How to Build a Brand for a Composer: Analysing the Brand-building of Einojuhani Rautavaara from the 1950s to 2010s
(2020)
Tämä opinnäyte työ analysoi säveltäjä Einojuhani Rautavaaran (1928-2016) brändin rakentamista 1950-luvulta 2010-luvulle saakka. Einojuhani Rautavaara on 1990-luvulta lähtien kuulunut Suomen musiikkiviennin kärkinimiin. ...
Henkilöbrändiä tukeva verkkoportfolio
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändi ja sitä tukeva portfolion rakentaminen.
Opinnäytetyön produkti on verkkoportfolio. Tavoitteena on työstää tekijän henkilöbrändiä ja
rakentaa verkkoportfolio henkilöbrändin ...
Ammatillisen henkilöbrändin määrittäminen ja visuaalisen identiteetin luominen
(2020)
Kilpailu työpaikoista on merkittävää. Erityisesti luovan alan tehtäviin hakijoita on huomattavasti enemmän kuin työpaikkoja olisi tarjolla. Tämänhetkisessä markkinointi- ja viestintäalan työmarkkinatilanteessa työpaikan ...
Henkilöbrändäys ja portfolio työnhakijan ja kevytyrittäjän tukena
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäyksen ja sitä tukevan portfolion käyttö työnhaussa sekä kevytyrittäjänä toimimisessa. Toiminnallisen opinnäytetyön produktina syntyy verkkoportfolio, joka löytyy ...