Haku
Viitteet 1-10 / 49
Creating Next Generation Loyalty
(2021)
The purpose of this thesis is to describe the development process in creating next generation loyalty service in Finnair. The goal was to improve the customer experience by defining more effective ways of working and ...
Lokien hallinta osana tiedonhallintalain vaatimuksia
(2021)
Tässä tutkimuksessa selvitetään mitä vaatimuksia laki julkisen hallinnon tiedonhallinnasta (906/2019) asettaa lokien hallinnalle. Tarkoituksena on lain ja siihen liittyvien perustelujen ja suositusten valossa selvittää, ...
Service Design of AR Mobile Application for a Museum/ Case Study “Aviation Museum”
(2021)
Augmented Reality (AR) technology offers a lot of potential to museums. A number of museums worldwide and in Finland, adopting AR technology, is constantly growing as it offers more opportunities to enlarge current exhibitions ...
Henkilöbrändin rakentaminen vahvuuksia kartoittamalla.
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa erilaisia työkaluja käyttäen vahvuu-det, joiden pohjalta vastavalmistuneen on hyvä aloittaa henkilöbrändinsä rakentaminen. Opinnäytetyön rakenne seuraa vetoketjumallia, ...
"Lempeästi pintaa syvemmälle" – Näin konseptoimme Keski-iässä-podcastin
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli konseptoida Keski-iässä -podcastsarja. Opinnäytetyössä käytimme konstruktiivista tutkimusotetta, sillä työn tavoitteena oli tuottaa produkti, tässä tapauksessa uuden ...
Investointikustannusten budjetointi luottamusvälin avulla
(2021)
Budjetti esitetään perinteisesti laskentakohteittain yksittäisinä budjettiarvoina, joita verrataan toteumaan. Budjettiarvot sisältävät aina epävarmuutta, mikä tulisi ottaa huomioon budjetointiprosessissa. Budjettiarvojen ...
How can Myst1s Gaming develop its E-sports brand based on consumer preferences
(2021)
The goal of this thesis was to develop Myst1s Gaming`s E-sports brand based on consumer preferences. The commissioned company is a relatively new start-up and therefore demand for researching the customer motivation is ...
B2B Marketing Strategy – How to Build Company Presence in the Chinese Market: Case Study Unigraf Oy
(2021)
The objective of this project-based thesis was to produce a guidebook for the case company to understand the Chinese market better and eventually build a company presence in China. The guide offers information that is ...
Visuell identitet för företaget aLone in the woods
(2021)
Detta funktionella lärdomsprov gjordes åt företaget aLone in the woods på uppdrag av företagets ägare Lone Widestam. aLone in the Woods är ett friluftsföretag som erbjuder tillexempel paddlingsutflykter, vandringar och ...
Livewire sähkömoottoripyörän vaikutus Harley-Davidson brändiin
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uuden Harley Davidson Livewire -sähkömoottoripyörän vaikutuksia moottoripyöräharrastajien mielikuvaan Harley Davidsonin brändistä sekä mahdollisia pyörän ...