Haku
Viitteet 1-10 / 24
Effects of Greenwashing on Consumer Perception
(2021)
This research-oriented bachelor’s thesis is part of the requirements of Haaga-Helia’s programme in International Business, major in Customer Relationship Management and Communication.
The aim of this thesis is to understand ...
IoT ja henkivakuutukset
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään IoT-teknologian hyödyntämistä henkivakuuttamisessa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää mitä tarkoitetaan älyvakuutuksella, minkälaisia älyhenkivakuutusratkaisuja on olemassa sekä miltä ...
Tilinpäätösanalyysi Case: Kesko Oyj
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä tilinpäätösanalyysi Kesko Oyj:lle. Työn tavoitteena on tutkia yrityksen taloudellista tilannetta ja sen kehitystä kolmen tilikauden ajalta (2018–2020). Alakysymyksenä tutkitaan ...
The impact of knowledge, attitude and business role in business presentation design—Case: Company X
(2019)
The thesis stems from the researcher’s passion towards presentations, and the poor state of most business presentations. It researches presentation design, including the visual and verbal aspects of it, as well as persuasion ...
Harrastusyhdistyksen taloushallintoon vaikuttava lainsäädäntö
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään vapaaehtoistoimintaan perustuvan yleishyödyllisen harrastusyhdistyksen taloushallintoa ja siihen liittyvää lainsäädäntöä. Tavoitteena on koostaa yhteen olennaisin materiaali vapaaehtoistoimijoita ...
Strategisen osaamisen vahvistaminen: digioppiminen tukemassa monimuotoista oppimista
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin keinoja, joilla voidaan vahvistaa organisaation strategista osaamista tulevaisuudessa ja selvitettiin, miten digioppimisalusta voi tässä tehtävässä tukea. Strateginen osaaminen on organisaation ...
Preparing a Plan to Enhance and Develop Social Media Marketing for Ambitious Africa Cameroon ( AA Cameroon)
(2021)
The rise of the Digital Media has brought about new developments in marketing technol-ogy and provide new ways for organisations to communicate. Social Media information dissemination achieves three times as much coverage ...
Motivointi ja aineeton palkitseminen - opas kaupan alan esihenkilöille
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena syntyy opas kaupan alan esihenkilöille motivoinnin ja aineettoman palkitsemisen tueksi. Oppaassa käsitellään motivaatiota ja aineetonta palkitsemista ja niiden hyödyntämistä johtamisessa. ...
Developing an inbound marketing plan for a Vietnamese real-estate company: DavidDuc Co.
(2021)
The thesis is written as an inbound marketing plan to helps the commissioner DavidDuc Co. to improve their marketing activities. The commission company is in real-estate and serviced-apartment leasing industry. They only ...
The Social Media Marketing Campaign, Creation and Implementation for Boolean Mines Oy Visual Services
(2021)
The following report is a project-based type of bachelor’s thesis completed for the Degree Programme in International Business at the Haaga-Helia University of Applied Sciences.
The project objective was to develop and ...