Haku
Viitteet 1-10 / 40
Effects of Greenwashing on Consumer Perception
(2021)
This research-oriented bachelor’s thesis is part of the requirements of Haaga-Helia’s programme in International Business, major in Customer Relationship Management and Communication.
The aim of this thesis is to understand ...
Taidemuseoiden asiakasturvallisuusopas
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tuloksena syntyi opas taidemuseoiden asiakasturvallisuudesta. Oppaan tavoitteena on tehdä taidemuseoiden turvallisuusviestinnnästä asiakaslähtöistä. Opinnäytetyö tehtiin ilman toimeksiantoa, ...
Behind the scenes of algorithmic trading
(2021)
Now more than ever, with the emergence of excessive speculation and social trading, it makes sense to talk about this topic, algorithmic trading.
The objective of this thesis will be the implementation of an autonomous ...
Gamification of training experience
(2021)
2021 is the second year of COVID-19. The pandemic changed dramatically many aspects of people's life including learning. The students' motivation has been challenged greatly by remote studies. Distractions, missed classes, ...
Tilinpäätösanalyysi Case: Kesko Oyj
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä tilinpäätösanalyysi Kesko Oyj:lle. Työn tavoitteena on tutkia yrityksen taloudellista tilannetta ja sen kehitystä kolmen tilikauden ajalta (2018–2020). Alakysymyksenä tutkitaan ...
Kiertotaloutta suomalaisissa ohjelmapalveluyrityksissä ja käyntikohteissa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
Pienen yrityksen materiaalivirrat ja toiminnan haitalliset vaikutukset ovat pieni pisara verrattuna isoon teollisuuslaitokseen, mutta isolla määrällä pieniä palvelualan yrityksiä on yhdessä hyvä mahdollisuus vaikuttaa ...
Kiertotaloudesta tapa toimia, myös matkailussa!
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
Ilmastonmuutos, hiilijalanjälki ja uusiutumattomien luonnonvarojen holtiton kulutus ovat uutisten vakioaiheita. Olemme tilanteessa, jossa meidän täytyy toimia ja kiireesti. Onneksi meillä on keinoja näiden valtavien ongelmien ...
Haaga-Heliassa julkaistaan enemmän, avoimempaa ja kansainvälisempää tutkimusta
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
Julkaisujen metatietojen perusteella Haaga-Helian julkaisutoiminta vaikuttaa entistä kansainvälisemmältä, laadukkaammalta ja avoimemmalta, todennäköisesti siis myös vaikuttavammalta, kirjoittaaa Antti Nyqvist.
Kommunikoi ja freimaa! - vuorovaikutusosaaminen itseohjautuvassa työyhteisössä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
Itseohjautuvuus kuuluu organisaatio- ja johtamisajattelun merkittävimpiin suuntauksiin. Se haastaa perinteisten organisaatiomallien kyvyn toimia nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Itseohjautuvan organisaation ...
Preparing a Plan to Enhance and Develop Social Media Marketing for Ambitious Africa Cameroon ( AA Cameroon)
(2021)
The rise of the Digital Media has brought about new developments in marketing technol-ogy and provide new ways for organisations to communicate. Social Media information dissemination achieves three times as much coverage ...