Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kaupunkimarkkinointi TikTokissa
(2022)
TikTok on vuonna 2017 julkaistu lyhyiden videoiden jakamiseen tarkoitettu sosiaalisen median alusta, jonka suosio on viime vuosina kasvanut merkittävästi. Tammikuussa 2022 TikTok oli maailmanlaajuisesti kuudenneksi käytetyin ...
Turismin kiehtova pimeä puoli
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin synkän turismin-termin tunnettavuutta Suomessa sekä suomalaisten synkän turismin kohteita. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää termin tunnettavuutta, kohteiden tunnettavuutta, millaisia ...
Matkamessujen sosiaalisen median suunnitelma
(2023)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median eri alustoista on tullut olennainen osa yritysten markkinointistrategioita, sillä ne tarjoavat kustannustehokkaan tavan tavoittaa laajan ja monipuolinen yleisön. Kunkin alustan ...
Tutkimus Suomen houkuttelevimmista matkailukohteista 2023
(2023)
Kotimaanmatkailu muodostaa suurimman osan Suomessa tapahtuvasta matkailusta, noin 77 %. Opinnäytetyö tehtiin, koska tahdottiin selvittää mitkä ovat tämän hetken matkailukohteet Suomessa, joihin kotimaanmatkailijat haluavat ...